تشکیل شورای بازشنوی و سیاستگذاری جشنواره موسیقی مقاومت


به گزارش ایرانگرد نیوز، امروز و فردا 14 و 15 مرداد ماه شورای بازشنوی پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت متشکل از هنرمندان شناخته شده موسیقی کشورمان، آثار ارسال شده به دبیرخانه را مورد بررسی قرار خواهند داد و به زودی آثار منتخب بخش های مسابقه این جشنواره معرفی خواهند شد.


همچنین جدول نهایی اجرای گروه‌های موسیقی این رویداد هنری، 20 مرداد ماه به صورت رسمی اعلام می ‌شود.


روز گذشته 13 مرداد ماه نشست شورای سیاست گذاری پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت با حضور حمید شاه آبادی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای این شورا در محل معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و در آن گزارشی از روند پیگیری برگزاری جشنواره توسط علیرضا پاشایی سرپرست دفتر موسیقی و محمد گلریز دبیر جشنواره اراده شد.


معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پس از در جریان گرفتن روند کار برگزاری جشنواره، نکته‌هایی در این‌باره ابراز کرد و طی هم‌اندیشی با اعضای شورا، برنامه‌هایی برای هر چه بهتر برگزارشدن جشنواره موسیقی مقاومت به تصویب رسید.


شاه آبادی در بخشی از این نشست اظهار کرد: جشنواره موسیقی مقاومت باید استعدادها را شناسایی و فضایی را فراهم کند تا در آینده تولیداتی در این حوزه داشته باشیم.


پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی مقاومت با حضور گروه‌های داخلی و خارجی، در سبک‌های مختلف موسیقایی از روز 23 تا 26 مردادماه برگزار می‌شود.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …