فرانسه میزبان آثار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان


به گزارش خبرگزاری مهر، این فیلم کوتاه پویانمایی (انیمیشن) که از تازه‌ترین تولیدات امور سینمایی کانون است به همراه فیلم‌های”ماه مهربان”به کارگردانی نازنین سبحان سربندی و “داستان زندگی پرثمر و افتخارآمیز مداد قرمز”به کارگردانی علیرضا چیتایی به این جشنواره ارسال شده است.


این جشنواره در چهار بخش “پویانمایی”، “مستند و تجربی”، “کلیپ” و “بین‌الملل” برگزار خواهد شد و داوری آن نیز در سه بخش “حرفه‌ای”، “دانشجویی” و “مخاطب عمومی” صورت می‌گیرد و در پایان جوایزی به  فیلم‌های برتر هر بخش اهدا می‌شود.


جشنواره بین المللی فیلم “سیلوهت” از سال 2002 به منظور حمایت و تشویق از تولید فیلم‌های کوتاه  کار خود را آغاز کرد و در میان استقبال خوب خانواده‌ها از این جشنواره امسال یازدهمین دوره خود را برگزار می‌کند.


امسال فیلم‌ها در فضای باز پارک تپه شاپو “Butte du Chapeau Rouge” به نمایش درخواهد آمد و کودکان و نوجوانان به همراه خانواده‌های خود می‌توانند از برنامه‌های این جشنواره استفاده کنند.


جشنواره “سیلوهت” تنها جشنواره‌ای است که در فضای باز در شهر “پاریس” و در قابی از فیلم‌های متنوع با استانداردهای بالا و بدون محدودیت در سبک برگزار می‌شود. این جشنواره از 31 آگوست تا 8 سپتامبر 2013 (برابر با 9 تا 17 شهریورماه 1392) در شهر “پاریس” فرانسه برگزار خواهد شد.


 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …