دست‌اندرکاران “مرد فولادین 2” به دنبال بتمن 40 ساله


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، روز پنج شنبه مجله ال ای تایمز 16 چهره را به صورت پیش فرض انتخاب کرد و یک رای گیری برای تعیین محبوبیت هر یک برگزار کرد. لیست بسیار گوناگون بود؛ از ستاره های تلویزیونی مانند جنسن اکلز و اندرو لینکلن گرفته تا ستاره های نسل بعدی مانند رایان گاسلینگ و جوزف گوردون لویت.


این رای‌گیری ممکن است جالب باشد اما بنا به گزارش منابع هالیوود ریپورتر لیست کاملا متفاوتی از بازیگران برای این نقش در نظر گرفته شده است.


اول کمی توضیح درباره خود فیلم:


فیلمنامه “مرد فولادین 2” هنوز در حال نوشته شدن است، بنابراین هیچ پیشنهادی هنوز به طور رسمی برای بازیگران و مدیر برنامه هایشان فرستاده نشده ست. بنابر گزارش ها، کارگردان این فیلم یعنی زک اسنایدر تازه شروع به در نظر گرفتن بازیگران کرده است.


اما در مرحله اول انتخاب بازیگر نقش اصلی یعنی بروس وین/ بتمن مطرح است. بنابر گزارش های متعدد وین که تبدیل به بتمن می شود، مردی است سی و چند ساله یا در نهایت اوایل چهل سالگی. او فردی قوی و تنومند خواهد بود. این داستان به دنبال بیان دوباره داستان اصلی “ظهور شوالیه تاریکی” نخواهد بود و همانطور که کریستین بیل گفته او قرار نیست برای یک فیلم بتمن دیگر بازگردد.


منابع می گویند فیلم جدید قصد دارد حال و هوای کمیک مهم دهه 1980 با نام “شوالیه سیاه بازمی گردد” فرانک میلر را به وجود بیاورد (این کمیک به قدری مهم بود که روز جمعه در حراج هریتج به قیمت 478 هزار دلار فروخته شد).


اما اسم های برتری که در لیست بازیگران انتخاب شده وجود دارد عبارتند از:


جاش برولین 46 ساله – برادران وارنر از او خیلی خوششان می آید. بعد از بازی در فیلم پرفروش سال 2010 این استودیو یعنی “جونا هکز”، برادران وارنر او را در فیلم جدیدشان “جوخه گنگسترها” نیز شرکت دادند. همچنین او همین الان نیز ارتباطی با فرانک میلر دارد: او بازیگر اصلی گروه بزرگ ستارگان فیلم “شهر گناه: بانویی که ارزش کشتن دارد” است.


رایان گاسلینگ 32 ساله – بازیگر دیگری از فیلم “جوخه گانگسترها” نیز به نظر می رسد که در این لیست حضور داشته باشد. او ممکن است از دیگران جوان تر و خوش روتر باشد، اما هیچ کس قابلیت بازیگری اش را زیر سوال نمی برد.


جو منجنیلو 36 ساله – بنا به گفته چندین منبع اسنایدر قبل از استخدام هنری کویل در نقش سوپرمن، می خواست منجنیلو را به کار گیرد، اما مشکل اصلی تداخل با برنامه بازیگری او در سریال خون آشامی “ترو بلاد” بود، سریالی که منجنیلو در آن نقش یک گرگینه را بازی کرد.


ریچارد آرمیتاژ 41 ساله – این بازیگر بریتانیایی در چندین سریال تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده است، اما ممکن است برای تماشاچیان بیشتر به خاطر بازی در نقش تورین در فیلم “هابیت” شناخته شده باشد. او همچنین در فیلم های دوم و سوم این مجموعه نیز دوباره در نقشش ظاهر خواهد شد.


مکس مارتینی 43 – او در سریال های تلویزیونی متعددی مانند “انتقام”، “کسل” و “هاوایی فایو-او” نقش مردان سفت و سختی را بازی کرده، اما با بازی کردن در نقش پدری فداکار در فیلم “حاشیه اقیانوس آرام” بود که توجه همه را به خود جلب کرد.


متیو گود 35 ساله – او نیز در گذشته در فیلم سال 2009 این کارگردان یعنی “نگهبانان” همکاری داشته است. او در این فیلم نقش اوزیماندیاس را بازی کرد.


هنوز خبر دقیقی درباره انتخاب هر کدام از این بازیگران منتشر نشده و فیلمنامه نیز کامل نشده است، با این حال از آنجا که برادران وانر می خواهند فیلمبرداری این فیلم را در سال 2014 انجام بدهند و آن را در سال 2015 اکران کنند، امکان انتخاب شدن یکی از همین بازیگران بالاتر می رود.


 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …