جنتی برنامه های فرهنگی خود را به مجلس ارائه کرد/ امیدواریم که جنتی رای بیاورد


نصر الله پژمان فر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس با علی جنتی گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: علی جنتی بخشی از برنامه های خود را در این جلسه مطرح کرد و به طور کلی جلسه بسیار خوب و جدی و کاری بود.


وی ادامه داد: البته از آنجا که این مباحث در کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح می شد با توجه به جایگاه تخصصی این کمیسیون باید به صورت خاص تر و جزئی تر به مسایل بپردازیم و جلسات بیشتری نیازمند است تا در نهایت نقطه نظرات وی را جمع بندی کنیم.


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره مسایل مطرح شده از طرف جنتی در این جلسه تصریح کرد: جنتی برنامه های خود را در این جلسه در قالب سیاست های کلی و در حوزه همه مسایل فرهنگی و هنری مثل رسانه ها، چاپ، سینما، تئاتر و سایر بخش های این حوزه مطرح کرد. در ادامه این سخنان هم بحث های جدی و دوستانه ای در جلسه میان اعضای کمیسیون فرهنگی و جنتی مطرح شد.


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با بیان اینکه هنوز جلسات و بحث و گفتگوها پیرامون مسایل فرهنگی مطرح شده ادامه دارد، بیان کرد: این مباحث به دلیل تخصصی بودن زمان زیادی می برد. جلسه امروز هم از ساعت 14:30 شروع شد و حدودا تا ساعت 18 ادامه یافت و بعد از آن هم میان اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس جلسه جداگانه ای پیرامون مباحث مطرح شده برگزار شد.


همچنین لاله افتخاری دیگر عضو کمیسون فرهنگی مجلس با اشاره به برنامه های جنتی بیان کرد: علی جنتی دیدگاه های خوبی را مطرح کرد. شبهاتی مثل ممیزی مطرح شد و وی پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه کرد.


افتخاری به برنامه های جنتی درباره بودجه های فرهنگی و همچنین سیاست ها در عرصه بین الملل اشاره و اظهار کرد: آنچه مطرح شد این بود که این سیاست ها در تعامل با مجلس حل و فصل شود و همدلی و تعامل با مجلس صورت بگیرد.


وی در پایان در پاسخ به اینکه آیا علی جنتی رای می آورد؟ گفت: امیدواریم که رای بیاورد

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …