ایرانگرد نیوز

همبازی شدن مریل استریپ و رابرت دنیرو در “خانه خوب”


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، کمپانی فیلم نیشن انترتینمنت با خرید حقوق قانونی رمان پرفروش “خانه خوب” نوشته آن لیری، قصد دارد یکی از بزرگترین زوج های پرده نقره ای را بار دیگر در کنار هم قرار دهد.


علاوه بر این مایکل کانینگهام، نویسنده “ساعت‌ها” که استریپ در آن فیلم نیز حضور داشت، قرار است فیلمنامه اقتباسی این فیلم را بنویسد.


رمان “خانه خوب” کمدی تیره‌ای است که از زبان هیلدی گود (استریپ) روایت می‌شود. او یک دلال معاملات ملکی اهل نیوانگلند و فردی الکلی است که زندگی اش بعد از دوستی با ربکا مک الیستر از هم می‌پاشد. در حالیکه ربکا تبدیل به موضوع اصلی شایعات شهر می شود، هیلدی با دوست قدیمی اش فرانک گتچل (دنیرو) که سعی دارد کمی از پیچیدگی زندگی او بکاهد، ملاقات می کند.


استریپ و دنیرو تا به حال در سه فیلم “شکارچی گوزن” (1978)، “عاشق شدن” (1984) و “اتاق ماروین” (1996) در کنار هم به ایفای نقش پرداخته اند.


روزنتال از کمپانی ترایبکا پروداکشنز که متعلق به دنیرو است، همراه کمپانی فیلم نیشن، تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده خواهند داشت. روزنتال از شرکای ترایبکا پروداکشنز می گوید: آن لیری صدایی مست‌کننده دارد و با خلق هیلدی گود شخصیتی کاملا بدیع به وجود آورده است. زمان که کتاب را خواندم، فقط متاسفم بودم که به پایان رسید، اما خیلی خوشحال بودم که می توانم آن را با بازی مریل استریپ به روی صفحه بزرگ بیاورم. این پروژه ای کامل برای همکاری با مایکل کانینگهام خواهد بود.

خروج از نسخه موبایل