هیو گرانت بازیگر فیلم گای ریچی شد


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، این فیلم که با عنوان “مردی از U.N.C.L.E” در سپتامبر فیلمبرداری می‌شود، به کارگردانی گای ریچی ساخته می شود. با این حال گرانت در نقش اصلی فیلم ظاهر نمی‌شود و حضوری کوتاه در آن خواهد داشت.


بازیگران اصلی این فیلم هنری کایول و آرمی همر هستند که با اقتباس از یک فیلم جاسوسی دهه 60، در نقش ناپلئون سولو و ایلیا کوریاکین بازی می‌کنند. وظیفه این سازمان مبارزه با مسایل تروریستی است.


گرانت در نقش رییس سازمان جاسوسی نیروی دریایی بریتانیا ظاهر می شود و شخصیتی جدی دارد که نشان می دهد چقدر تلاش می کند تا کسی نتواند جاسوسی او را بکند. آلیشیا ویکاندر و الیزابت دبیکی از دیگر بازیگران این فیلم هستند.


ریچی با همکاری لیونل ویگرام فیلمنامه این فیلم را نوشته است. گرانت پس از بازی در نقش چندگانه ای که در فیلم “اطلس ابر” بازی کرد، در فیلم دیگری بازی نکرده است. او اکنون در حال همکاری با مارک لارنس برای بازی در نقش یک فیلمنامه‌نویس است. 


“مردی از U.N.C.L.E” با اقتباس از یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی که از سال 1964 تا 1968 از شبکه تلویزیونی این.بی.سی پخش می شد، ساخته می شود. این مجموعه درباره دو مامور مخفی بود که برای یک سازمان مخفی اطلاعاتی به نام U.N.C.L.E کار می کردند. این حروف اختصاری به نوعی یادآور عمو یا عمو سام و یا آمریکا است.


گای ریچی 45 ساله فیلمنامه‌نویس، کارگردان و تهیه‌کننده انگلیسی است که فیلم‌هایی مانند “قاپ‌زنی” ، “قفل” و “انبار” را ساخته است. “شرلوک هولمز” جدیدترین فیلم او بود.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …