تجربه متفاوت “بلوک 9، خروجی 2″/ با حال روحی خوب و جسمی بد به مشهد رفتم


حمیدرضا آذرنگ بازیگر فیلم “بلوک 9، خروجی 2” درباره حضور در این فیلم به کارگردانی علیرضا امینی به خبرنگار مهر گفت: این فیلم برای من یک تجربه متفاوت بود زیرا کارگردان آن نوع نگاه خوبی را دنبال می‌کرد که این نگاه خصوصا در برخورد با بازیگران بارز بود. علیرضا امینی اشراف خوبی به زاوایای دوربین و تعریف معنا در این زوایا دارد در نتیجه تجربه‌ای دوست‌داشتنی برایم رقم خورد.


وی افزود: “بلوک9، خروجی 2” یک موقعیت اجتماعی تلخ را به تصویر می‌کشد که البته همچون کارهای قبلی کارگردان کاملا بر اساس واقعیت‌های جامعه است. وی به بکر بودن لحظه و آن بازیگر در تصویر بسیار معتقد است به همین دلیل عمدتا صحنه‌ها با برداشت‌های کم گرفته می‌شود. امیدوارم مخاطب نیز ارتباط خوبی با آن برقرار کند و این تلخی که طعم آن نیز گس است تجربه‌ای متفاوت باشد.


آذرنگ که همچنین در فیلم “با دیگران” به کارگردانی ناصر ضمیری در مشهد بازی می‌کند، ادامه داد: من با شرایط روحی بسیار خوب اما با شرایط جسمی بسیار بد به این گروه پیوستم. من شخصیتی که قرار است در این فیلم بازی کنم را بسیار دوست دارم. این شخصیت کوتاه می آید اما بلند ماندگار می شود. ارتباط بسیار صمیمی و عمیقی با این شخصیت برقرار کردم.


وی با شاره به حضور کارگردانان جوان در سینمای ایران گفت: من فکر می‌کنم اگر بخواهیم به این عزیزان لقب فیلم‌اولی بدهیم به نوعی از وجاهت آن می کاهیم چرا که در این سالها این جوانان کارگردان خدمت بزرگی به سینما کردند. در “با دیگران” هم زمانی که قصه را خواندم کاملا متوجه شدم که این هنرمند متاثر از شرایط جامعه خود است و با مطالعه دقیق به سمت این موضوع رفته است. امیدوارم محصول کار همان چیزی باشد که ضمیری نوشته است.


آذرنگ که فیلم “آسمان زرد کم عمق” را در نوبت اکران دارد، درباره این فیلم عنوان کرد: این فیلم نیز هم اکنون در نوبت اکران عمومی است. کار توکلی نیز در شرایط خاصی تولید شد. البته خود کارگردان نیز به عقیده من از فیلمسازان ویزه سینمای ایران است. من از حضور در تمام این اتفاق‌های سینمایی خوشحالم.


فیلم سینمایی “بلوک 9، خروجی 2” به کارگردانی علیرضا امینی هم اکنون در مراحل فنی قرار دارد تا آماده نمایش یا حضور در جشنواره‌ها شود.


“با دیگران” نیز به کارگردانی ناصر ضمیری و تهیه کنندگی امیر سمواتی هم اکنون در مشهد فیلمبرداری می شود.


“آسمان زرد کم عمق” ساخته بهرام توکلی است که در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد.


 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …