ایرانگرد نیوز

جورج گلوی با یک فیلم علیه تونی بلر وارد میدان می‌شود


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، جورج گلوی برای ساخت فیلم جدیدی با نام “کشتار تونی بلر” با گرگ وارد مستندساز همکاری و همراهی می‌کند.


به گفته گرگ وارد این فیلم تمامی چیزهایی که جورج گالووی در طول مسیر سیاسی‌اش برای آنها جنگیده را کنار هم می‌آورد. به گفته وارد فیلم “کشتار تونی بلر” با تمرکز بر جزییات نحوه کشتار بلر در حزب کار، کشتار صدها هزار نفر در عراق و جشن گرفتن هر دوی اینها توسط بلر” را نشان می‌دهد.


وارد و گلوی در حین ساخت فیلم “خیلی درست، خیلی غلط” با یکدیگر آشنا شدند و قصد دارند برای ساخت فیلم جدیدشان از طریق “کیک استارتر” که سایت جمع آوری بودجه با کمک مردم است، 50 هزار یورو جمع‌آوری کنند.


جورج گلوی هم مانند کارگردانان دیگری چون چارلی کافمن، اسپایک لی و زک برف برای تامین بودجه فیلم جدیدش به سایت مردمی “کیک استارتر” روی آورده است.


گلوی در سال 2003 بعد از مخالفت با مدیریت حزب کار بر سر جنگ عراق از این حزب اخراج شد. او در مصاحبه ای در سال 2012 با مجله جی کیو اعلام کرد که ترور تونی بلر می تواند عملی “منطقی و توجیه‌پذیر” باشد.


کیک استارتر تبدیل به سایتی پرطرفدار برای جمع آوری بودجه فیلم‌ها از طریق اهداهای مردمی شده است. فیلم مستند گلوی هنوز به مراحل تولید نرسیده است اما ظاهرا هر کسی که 2 هزار یورو اهدا کند می‌تواند یک “ناهار کاری” با کارگردان صرف کند.


جورج گلوی سیاستمدار، نویسنده و برنامه‌ساز تلویزیونی از اعضای مجلس بریتانیا است. او در شکل‌گیری برنامه‌های مختلف تلویزیون بریتانیا نقش دارد.

خروج از نسخه موبایل