ایرانگرد نیوز

“بد بیاری” رضا یزدانی در برج میلاد/ خواننده‌ای که جایزه بهترین دروازه‌بانی را برد


به گزارش خبرنگار مهر، در این کنسرت که مانند اجراهای زنده قبلی رضا یزدانی از شکل و شمایل متفاوت‌تری نسبت به کنسرت‌های دیگر موسیقی پاپ برخوردار بود، قطعات منتخب آلبوم‌های گذشته این خواننده پاپ راک کشورمان به ویژه آلبوم‌های “خاطرات مبهم” و “ساعت فراموشی”برای طرفداران اجرا شد.


تماشاگران قطعات کنسرت را انتخاب کردند


بعد از معرفی گروه نوازندگان کنسرت که با پخش یک انیمیشن همراه بود، رضا یزدانی با تکنوازی ساکسیفون ایمان جعفری پویان به سمت بخش اصلی صحنه رفت و با اجرای قطعه “خورشید بودی چراغ شدی” برنامه زنده خود را آغاز کرد. البته قبل از ورود این خواننده دو کلیپ از قطعه‌های “کجا گمت کردم” و “طهران، تهران” برای مخاطبان پخش شد.



بعد از اجرای قطعه “دلقک بودیم، کلاغ شدیم” که نشان از تسلط کامل یزدانی در اجرای زنده برای ایجاد هیجان تماشاگر داشت، وی خطاب به حاضران در کنسرت گفت:  از شما بسیار ممنونم که به من لطف می کنید و به کنسرت های ما می آیید. امیدوارم مانند کنسرت های گذشته بتوانیم شب خاطره‌انگیزی را برای شما رقم بزنیم.


یزدانی ادامه داد: امشب برای اجرای قطعات این برنامه زنده تصمیم گرفتیم با نظرسنجی که قبل از کنسرت از مخاطبان انجام دادیم، قطعات منتخب شما عزیزان را در کنسرت اجرا کنیم که امیدوارم مورد رضایت قرار گیرد. البته اکثر این قطعات منتخبی از آلبوم های “خاطرات مبهم” و “ساعت فراموشی” و البته چند قطعه دیگر به انتخاب شماست که حتم دارم از شنیدن آنها لذت می برید.


سومین قطعه‌ای که یزدانی در این کنسرت آن را اجرا کرد، قطعه ترکیبی از آهنگ‌های “کارتن خواب” و” تیمارستان” بود که قبل از خواندن ترانه “کوچه ملی” و” ادامه بده ” آن را برای مخاطبان اجرا کرد. البته اجرای با کیفیت ایمان جعفری پویان با تکنوازی ساکسیفون که با لباسی متفاوت در کنسرت حضور داشت قطعه کوچه ملی را تبدیل به یکی از قطعه های پرطرفدار کنسرت شب گذشته کرد.



فریادهای عاشقانه با اجرای ترانه “طهران، تهران”


یکی از قطعه های پرطرفدار کنسرت شب گذشته رضا یزدانی “طهران، تهران” سروده اندیشه فولادوند و آهنگسازی کارن همایون‌فر بود که این قطعه را تبدیل به پرطرفدارترین قطعه اجرا شده این کنسرت کرد. کیفیت استقبال تماشاگران از قطعه به حدی بود که یزدانی بعد از چند لحظه از آغاز ترانه، برای پاسخگویی به ابراز احساسات تماشاگران، اجرای خود را قطع کرد.


” اگه عاشقت نبودم، پا نمی داد این ترانه/ بی خیال بد بیاری، زنده باد این عاشقانه” ترجیع بند این قطعه بود که در طول اجرای آن بارها توسط تماشاگران تکرار شد.


یزدانی بعد از اجرای این قطعه گفت: در مدت حضور خودم در اپیزود دوم فیلم “طهران، تهران” یکی از بهترین و خاطره‌انگیزترین دوران کاری ام را سپری کردم و خاطره‌های بسیاری را در کنار دوستان خوبی چون برزو ارجمند، کارن همایون‌فر، اندیشه فولادوند و بسیاری از دوستان دیگر تجربه کردم که هیچ گاه آنها را فراموش نمی کنم.


وی بعد از اجرای این آهنگ، قطعه “آدم یه جاهایی مجبوره” را اجرا کرد.



آلبوم جدید رضا یزدانی آبان ماه منتشر می شود


علی اوجی مدیر برنامه های رضا یزدانی هم بعد از اجرای این ملودی با حضور در صحنه از انتشار آلبوم جدید رضا یزدانی در آبان ماه امسال خبر داد و گفت: انتشار این آلبوم که به نظر من متفاوت‌ترین آلبوم رضا یزدانی خواهد بود، اتفاق جدیدی برای من و این خواننده خواهد بود که امیدوارم با طی شدن مراحل انتشار در دسترس شما علاقه‌مندان قرار گیرد.


وی افزود: اقدام دیگری که به تازگی انجام داده ایم راه‌اندازی کانون هواداران رضا یزدانی است که طرفداران می توانند از این پس با ارسال پیامک به شماره ای که در سایت این خواننده وجود دارد از آخرین رویدادهای مربوط به رضا یزدانی اعم از کنسرت، آلبوم و سینما مطلع شوند.


بعد از پایان صحبتهای اوجی، یزدانی دوباره روی صحنه آمد و بلافاصله قطعه “بلا تکلیف” از آلبوم خاطرات مبهم را اجرا کرد.


به گزارش خبرنگار مهر، یزدانی بعد از اجرای این قطعه در یک اقدام جالب توجه روی صحنه ترکیب نوازندگان را تغییر داد و خود نیز به عنوان نوازنده درامز در جایگاه قرار گرفت و قطعه “نمی‌تونم …” را اجرا کرد که این شکل اجرا مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.



انتخاب یزدانی به عنوان بهترین دروازه بان جام ستاره ها


یزدانی که تاکنون حضور موثری در رویدادهای ورزشی به ویژه فوتبال داشته، در این کنسرت هم علاقه خود را به ورزش نشان داد و از پژمان جمشیدی که در این کنسرت به وی جام بهترین دروازه بان را داد، تقدیر کرد.


وی ادامه داد: در جام ستاره ها که چندی پیش با حضور هنرمندان موسیقی، تلویزیون، سینما و تعدادی از فوتبالیست ها برگزار شد من مقداری جوگیر شدم و توانستم از میان نام‌های بزرگی چون نیما نکیسا به عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب شوم که واقعا من را خوشحال کرد از این رو از پژمان جمشیدی به خاطر اهدای این جام در این کنسرت که واقعا من را شگفت‌زده کرد، سپاسگزارم.


” کافه رویا”، “حرف های بی مخاطب”، “کی فکرشو می کرد”، “فیلم کوتاه”، “زمان”و “کافه بهشت” از دیگر قطعاتی بودند که یزدانی در این کنسرت آنها را اجرا کرد.


طرفداران به احترام خلیج فارس ایستادند


قطعه پایانی کنسرت رضا یزدانی هم مطابق معمول بخش پایانی کنسرت های این خواننده به اجرای قطعه “خلیج همیشگی فارس” بود که طرفداران وی مانند همیشه به صورت ایستاده این قطعه را همراهی کردند.



محمد خرمی نژاد درامز، آرش زمانیان گیتار باس، میلاد عدل گیتار الکتریک، شهروز بردوده پیانوو کیبورد، مازیار احمد پور گیتار الکتریک و ایمان جعفری ساکسیفون و کلارینت گروه نوازندگان کنسرت رضا یزدانی را تشکیل می دادند.


سید جواد هاشمی، برزو ارجمند، سام درخشانی، محمدرضا علیمردانی مهمانان ویژه کنسرت بزرگ رضا یزدانی در برج میلاد بودند.

خروج از نسخه موبایل