“تو مشغول مردنت بود” خوانش می‌شود/ داستان جنینی که سال‌ها قبل مرده بود


شهلایی در این‌باره به خبرنگار مهر گفت: نمایشنامه “تو مشغول مردنت بودی” که چندی پیش به عنوان یکی از متون برگزیده اولین جایزه ادبیات نمایشی معرفی شده بود به کارگردانی خودم قرار است جمعه 25 مرداد ماه در قالب جشنواره تئاتر شهر در فرهنگسرای سرو واقع در پارک ساعی خوانش شود.


وی افزود: مدت زمان این اجرا 50 دقیقه خواهد بود و رویا بختیاری، بهار کاتوزی، بهروز خرم، فرانک کلانتر و ندا محسنی نقش خوان‌های این اجرا هستند. نمایشنامه “تو مشغول مردنت بودی” در ارتباط با دختری است که 25 سال قبل سقط جنین شده اما حدود 5-6 سال است که مدام به خواب مادرش می آید و زندگی این خانواده را دچار تشویش می کند.


این نویسنده درباره انتشار کتابش گفت: به تازگی کتاب “به آخرین کلمات این قصه گوش کن” توسط نشر افراز منتشر شده است که شامل دو نمایشنامه است که یکی همنام اسم کتاب و عنوان دیگری “تو همه چیز را خراب کردی” است.


شهلایی در پایان گفت: “به آخرین کلمات این قصه گوش کن” درباره دو خواهر است که بیماری یکی باعث ایجاد بحران‌های زیاد و در نهایت تغییر مسیر زندگی آنها می شود. همچنین نمایشنامه “تو همه چیز را خراب کردی” از آثار برگزیده بخش رادی جشنواره تئاتر دانشگاهیان در سال 88 است که به صورت غیرخطی داستانی را برای خواننده کتاب روایت می کند. این نمایشنامه نیز  درباره دو دوست قدیمی است که به خاطر دلتنگی یکی از آنها، دیدار و ارتباط جدیدی شکل می گیرد.


نمایشنامه‌خوانی “تو مشغول مردنت بودی” جمعه 25 مرداد ماه ساعت 19 در فرهنگسرای سرو واقع در پارک ساعی اجرا می شود.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …