ایرانگرد نیوز

کارگردان “دهلیز” مردم را به مراسم جمع‌آوری دیه دعوت کرد


بهروز شعیبی کارگردان فیلم “دهلیز” درباره نمایش این فیلم در ایوان شمس برای جمع آوری دیه به خبرنگار مهر گفت: ما پرونده‌های مختلفی را در زمینه دیه با همراهی مهناز افضلی مستندساز بررسی کردیم و در نهایت از بین این پرونده‌ها چند تایی انتخاب شدند که ما برای جمع‌آوری دیه آن وارد عمل شویم و در همین راستا مراسم نمایش فیلم در نظر گرفته شد.


وی با اشاره به اینکه سعی دارند در این برنامه به حل مشکل پرونده‌های مربوط به دیه کمک کرده و افرادی را به نوعی نجات دهند، افزود: البته در کنار این موضوع مهتاب کرامتی سفیر حسن نیت یونیسف و حجت الاسلام شهاب مردای با ما همکاری دارند. حجت الاسلام مرادی مورد اعتماد اهالی سینما است و همیشه با ما همراه بوده است. وی به همراه کرامتی همیشه در چنین مسائلی پیش‌قدم بوده اند.


شعیبی ادامه داد: من خواهش می‌کنم کسانی که می توانند در این مراسم شرکت کنند حتما حضور یافته و ما را یاری رسانند. این موضوع از طرفی باعث همدردی و همدلی با خانواده‌هایی می‌شود که عزیزان خود را از دست داده‌اند و به دنبال دیه و حق قصاص هستند از طرف دیگر همچنین کسانی را که مشکل پرداخت هزینه دیه را دارند، کمک می‌کند.


وی چنین حرکت‌هایی را باعث فتح بابی دانست که به واسطه سینما فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی انجام گیرد و در این‌باره افزود: ما برای چنین کاری تحقیقات لازم را انجام داده‌ و کاملا فکر شده قدم برداشتیم. البته همراهی ستاد دیه نیز باعث شد که بتوانیم گام محکم‌تری در این زمینه برداریم.


این مراسم روز یکشنبه 27 مرداد ماه در تالار ایوان شمس واقع در اتوبان کردستان برگزار می‌شود. در فیلم “دهلیز” که با موضوع دیه ساخته شده است، رضا عطاران، هانیه توسلی، نگار عابدی، سعید چنگیزیان و… بازی می‌کنند.


این مراسم با همکاری مهتاب کرامتی، مهناز افضلی، سید محمود رضوی، بهروز شعیبی و حجت الاسلام شهاب مرادی برگزار خواهد شد. میزبان این مراسم دست اندرکاران فیلم “دهلیز” هستند.


این فیلم این روزها در گروه سینمایی آزادی روی پرده است. در مراسم روز یکشنبه هزینه نمایش فیلم برای کمک به پرداخت دیه زندانیان صرف خواهد شد و افراد با همت عالی برای خید بلیت فیلم اقدام خواهند کرد.

خروج از نسخه موبایل