ایرانگرد نیوز

آغاز فیلمبرداری “کلاشینکف” از اول شهریور/ بازیگران مرد قرارداد بستند


سعید سهیلی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب که فیلم سینمایی “کلاشینکف” اوایل شهریور ماه جلوی دوربین می‌رود، گفت: جواد عزتی، پولاد کیمیایی، مهدی هاشم‌پور، ابوالفضل پورعرب و ساعد سهیلی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند که با آنها قرارداد بسته شده است، البته بازیگران زن این فیلم سینمایی باقی مانده‌اند که به زودی با آنها نیز قرارداد خواهیم بست.


وی با اشاره به این مطلب که بی‌شک از بازیگران شناخته‌شده زن سینمای ایران در این فیلم استفاده می شود، ادامه داد: به محض اینکه پیش‌تولید “کلاشینکف” به پایان رسد، فیلمبرداری این فیلم سینمایی را آغاز خواهیم کرد که براساس برنامه‌ریزی های انجام شده تا اوایل شهریور ماه فیلم را جلوی دوربین می‌بریم.


سهیلی درباره حضور جمشید هاشم‌پور و ابوالفضل پورعرب در جدیدترین فیلم سینمایی خود گفت: با جمشید هاشم پور تجربه همکاری در “گشت ارشاد” را داشتم، با توجه به اینکه او این روزها کمتر در پروژه‌های مختلف سینمایی حضور دارد، اما این بار نیز همکاری با ما را پذیرفت. ابوالفضل پورعرب نیز با تمام کسالتی که این روزها درگیر آن است، به من لطف داشته و برای حضور در فیلم “کلاشینکف” اعلام آمادگی کرده است.


سهیلی با اشاره به اینکه شنیده‌ام جواد شمقدری تصمیم دارد یک فیلم میلیاردی بسازد، بیان کرد: برای رئیس سازمان سینمایی پیشنهاد دارم به جای ساخت فیلم سینمایی به موزه سینما برود. جواد شمقدری و مدیران فرهنگی و سینمایی که اطراف او حضور داشتند، به قدری در روند سینمای ایران تاثیرگذار بودند که نوع مدیریت آن ها باید برای مدیران آینده فرهنگ و هنر درس عبرت باشد.

خروج از نسخه موبایل