ایرانگرد نیوز

کارگردان “آرگو” وارد دنیای سیاست می‌شود


به گزارش ایرانگرد نیوز به نقل از ایندیپندنت، جنیفر گارنر بازیگر هالیوود و همسر بن افلک اعلام کرده شوهرش در آینده ای نزدیک وارد دنیای سیاست می شود.


این بازیگر 41 ساله که مادر سه فرزند است، در مصاحبه با “آلور” گفته است همسرش تاکنون تغییر شغل را تکذیب نکرده است. او می گوید: همین حالا “بن” احساس می کند می تواند کارهای سیاسی بیشتری برای مردم انجام دهد… فکر می کنید من تعجب می کنم اگر روزی بگوید وارد دنیای سیاست می شود؟ نه. اصلا. اما این امر حالا اتفاق نمی افتد.   


اما بن افلک تاکنون نیز وارد دنیای سیاست شده است و در رقابت‌های انتخاباتی ال گور و جان کری فعالیتی جدی داشت و در فراخوان برای کمک به کشور آفریقای کنگو در سال 2010 نیز حضورش پررنگ بود.  


نباید فراموش کرد که جدی ترین تلاش سیاسی او ساخت فیلم ضد ایرانی “آرگو” و مخدوش کردن تاریخ سیاسی در ماجرای گروگانگیری آمریکایی ها در سال 1357 در تهران بود.


این زوج در سال 2005 ازدواج کرده‌اند و سه فرزند دارند.


افلک چندی پیش اعلام کرده بود فکر می‌کند کار کردن در حوزه سیاست خیلی سخت باشد. او در یک مصاحبه در سال 2009 گفته بود واقعا کاری را که اکنون انجام می دهد ، دوست دارد. در دنیای سیاست باید مردم زیادی را داشته باشی که به تو رای بدهند و فکر می کنم این کار خیلی سخت است.


به نظر می رسد در سه سال اخیر شرایط متفاوتی برای بن افلک رقم خورده و راهیابی او به دنیای سیاست راحت‌تر شده است.


در هر حال او اکنون در حال ساخت فیلم  جنایی “تا شب زنده بمان” است که با اقتباس از اثری از دنیس لهان ساخته می شود و او علاوه بر کارگردانی در این فیلم بازی هم می کند. افلک سال 2007 اولین کارگردانی اش را با رمانی از لهان با عنوان “بچه ربوده شده” تجربه کرد.


افلک امسال در فیلم ترنس مالیک با عنوان “به سوی شگفتی” نیز ظاهر شده که تا اواخر سال راهی پرده سینماها خواهد شد. اخیرا از او برای حضور در پروژه «دختر گمشده» دیوید فینچر هم دعوت به کار شد.

خروج از نسخه موبایل