مراسم معارفه مديرکل جديد دفتر تسهيلات و تامين منابع معاونت سرمايه گذاري برگزار شد

Image228891
مراسم توديع و معارفه مدير کل جديد و پيشين دفتر تسهيلات و تامين منابع معاونت سرمايه گذاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با حضور مجيد ابوالفتحي معاون سرمايه گذاري اين سازمان برگزار شد.

به گزارش ميراث آريا(chtn)، در اين مراسم که پيش از ظهر امروز در دفتر معاونت سرمايه گذاري سازمان ميراث فرهنگي کشور برگزار شد اميد حاجتي به عنوان مدير کل جديد دفتر تسهيلات و تامين منابع معاونت سرمايه گذاري معرفي و از زحمات و فعاليت هاي سيد حسن قدمگاهي تجليل شد.

مجيد ابوالفتحي معاون سرمايه گذاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور در اين مراسم با اشاره به سوابق مديريتي و فعاليت هاي اميد حاجتي در حوزه اقتصاد و سرمايه گذاري گفت: از نظر من آقاي حاجتي داراي سوابق بسيار ارزشمندي در حوزه سرمايه گذاري است و تحصيلات وي نيز مرتبط با حوزه اقتصاد و سرمايه گذاري است.

وي افزود: وي يکي از مديران داراي سابقه ارزشمند در حوزه هاي مديريتي است که کاملا به مسائل حوزه سرمايه گذاري آشناست و مي تواند منشاء خدمات ارزشمندي در اين سازمان باشد.

ابوالفتحي هم چنين با اشاره به تلاش ها و فعاليت هاي سيد حسن قدمگاهي نيز با تجليل از تلاش هاي وي خاطر نشان کرد: با توجه به سوابق و تجربه آقاي قدمگاهي از تجارب ارزشمند وي در بخش ديگري از سازمان استفاده خواهد شد.

Check Also

مدت زمان صدور مجوزها در حوزه گردشگری کاهش می‌یابد

به‌گزارش ایرانگرد نیوز و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی «در راستای اصلاح …