عقیلی، سون و لیوا مهمانان تازه بازار موسیقی/ “لعنت به من” هم در راه است


صدرالدین حسین‌خانی با اعلام این خبر افزود: دومین آلبوم گروه “سون” به نام “دوست دارم” از امروز به صورت گسترده و در تیراژ بالا در بازار موسیقی کشور عرضه می‌شود. این آلبوم شامل 9 قطعه است که آهنگسازی آن توسط امیر قنادی، کیارش پوزشی و آرش قنادی انجام شده است و ترانه‌سراهای این قطعات نیز علیرضا پیروزی، امیر قنادی، کیارش پوزشی و حمیده اسدی هستند. آرش قنادی و کیارش پوزشی تمامی تنظیم‌ها را در این آلبوم انجام داده‌اند.


وی افزود: مرحله میکس و مسترینگ 6 قطعه از این آلبوم در استودیوی “مارساندیز” کشور ترکیه و با حضور یکی از بهترین گروه های موسیقی آن کشور یعنی چنگیز ارجمر نوازنده سرشناس ترک‌تبار انجام گرفته است. ضمن اینکه 3 قطعه دیگر این آلبوم نیز توسط بهروز علیاری در کشورمان میکس و مسترینگ شده است. البته در آلبومی که در دو نسخه مجزا در بازار موسیقی توزیع می شود یک دی وی دی تصویری متشکل از چهار نماهنگ نیز همراه آلبوم به علاقه‌مندان عرضه خواهد شد.


مدیر موسسه ایران گام همچنین از برگزاری اولین کنسرت گروه سون با اجرای قطعاتی از آلبوم دوست دارم در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی خبر داد و گفت: این کنسرت روزهای 13 و 14 شهریور در دو نوبت میزبان علاقه مندان موسیقی است.


حسین‌خانی به انتشار آلبوم “یارمست” به خوانندگی سالار عقیلی اشاره کرد و گفت: این آلبوم که با آهنگسازی مجید مولانیا تهیه و تولید شده از هفته آینده در دسترس علاقه مندان موسیقی ایرانی است. ضمن اینکه دومین آلبوم رسمی گروه موسیقی دارکوب به نام “لیوا” هم  همزمان با انتشار آلبوم “یارمست” هفته آینده منتشر می شود. محسن شریفیان نوازنده نی انبان و سرپرست گروه موسیقی لیان بوشهر در یک تراک و حامد بهداد به عنوان خواننده مهمان در دو تراک در این آلبوم گروه دارکوب به سرپرستی همایون نصیری را همراهی کرده‌اند که فکر می‌کنم یکی از تجربه‌های متفاوت هر دو در عرصه خوانندگی است.



وی در پایان عنوان کرد: قرار است برای هریک از این آلبوم ها مراسم رونمایی هم برگزار کنیم که جزییات آن به زودی اعلام خواهد شد. البته در تدارک برگزاری کنسرت هایی برای گروه دارکوب در مرکز همایش‌های برج میلاد و تعدادی از شهرستان ها هم هستیم که به زودی مکان آنها را اعلام می کنیم.


انتشار این سه آلبوم موسیقی در حالی صورت گرفته که طی روزهای آینده جدیدترین آلبوم موسیقی مازیار فلاحی هم با عنوان ” لعنت به تو” توسط شرکت موسیقی آوای هنر رونمایی و وارد بازار موسیقی می شود. این خواننده 14، 15 و 16 شهریور ماه در مرکز همایش های برج میلاد کنسرتی را برگزار می‌کند.


موسسه اکسیر نوین هم بعد از برگزاری مراسم رونمایی و انتشار آلبوم “اکسیژن” بابک جهانبخش تا نیمه اول شهریور ماه جدیدترین آلبوم مهدی یراحی خواننده تیتراژ “ماه عسل” را با عنوان “امپراتور” وارد بازار موسیقی می‌کند.


جدیدترین آلبوم گروه سون با نام “دوست دارم” عصر دیروز دوشنبه 28 مردادماه در خبرگزاری مهر رونمایی شد.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …