ایرانگرد نیوز

جوابیه سازمان میراث فرهنگی به خبر استعفا سلطانی

 

شنیده‌ها می‌گویند، مسعود سلطانی‌فر به دلیل تخصیص نیافتن اعتبارات تهدید به استعفا کرده‌است. روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی در واکنش به این خبر جوابیه‌ای ارسال کرده که می‌خوانید.

در پی درج خبری با عنوان “خبرهای ضد و نقیض از تهدید سلطانی فر به استعفا ” در تاریخ 28/11/92 در خبرگزاری میراث فرهنگی به اطلاع می رساند:
1-     جناب آقای سلطانی فر معاون محترم رئیس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری طی دو هفته ای که مسئولیت را عهده دار شده‌اند ضمن حضور مستمر و پرتلاش در سازمان، با نگاهی بلند مدت تدوین برنامه‌هایی راهبردی را برای بهبود وضعیت سازمان در دستور کار خود قرار داده‌اند.
2-     خوشبختانه در همین مدت کوتاه، معاونت‌ها و ارکان مختلف سازمان ضمن ارائه گزارش وضعیت عملکرد خود طی 6 ماه آغازین دولت یازدهم و تلاش‌های انجام گرفته برای خروج سازمان از وضعیتی که در پایان دولت دهم بر آن حاکم بود، همراه و هماهنگ با دیدگاه‌ها و اولویت‌های ریاست جدید سازمان، عزم خود را برای تحقق اهداف پیش‌رو جزم نموده‌اند.
3-     علیرغم مشکلات فراوانی که دولت یازدهم در زمینه اعتبارت و نقدینگی دارد و هیچ یک از دستگاه‌های دولتی هم از این مشکل مستثنی نیستند پرداخت‌های مالی سازمان به کارکنان اعم از حقوق و پاداش عیدانه به موقع انجام پذیرفته است.
4-     با بودجه تخصیص یافته به سازمان در سال 1393 که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، علیرغم کاستی‌هایی که در هر سه حوزه سازمان با آن روبروست، می‌توان امیدوار بود که گام‌های موثری در بهبود وضعیت هر سه حوزه سازمان در سال آینده برداشته شود.
5-     بر اساس آنچه گفته شد، ضمن تکذیب شایعه استعفای ریاست محترم سازمان، از اصحاب رسانه تقاضا می‌شود از دامن زدن به شایعات بی‌پایه پرهیز نموده و نمک بر زخم جای مانده از سوء مدیریت‌های گذشته سازمان نزنند و به جای یاری رساندن به دولت خدمتگزار برآمده از آرای ملت که پس از مشکلات مدیریتی سال‌های گذشته، بدان “امید” بسته‌اند، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را که کم‌کم روی ثبات و آرامش به خود می‌بیند، مجدداً اسیر حاشیه‌ها و خبرسازی‌ها نکنند.
خروج از نسخه موبایل