“مهرآیین” به نفع بیماران هموفیلی می‌نوازد/ تنبورنوازی 5 ساله‌ها تا 55 ساله‌ها

به گزارش ایرانگرد نیوز، مهرداد ملكی سرپرست گروه تنبورنوازی “مهر آیین” درباره اجرای كنسرت این گروه در سالن اندیشه حوزه هنری گفت: قرار است تمام اعضای گروه، یك صدا شویم و شعر سید صالح با آهنگسازی استاد عالی‌نژاد را بخوانیم و برای شفای بیماران هموفیلی دعا كنیم.

 

سرپرست گروه تنبورنوازی مهرآیین در راستای اجرای كنسرت این گروه در سالن اندیشه گفت: گروه مهرآیین از 100 نوازنده با میانگین سنی 15 سال شكل گرفته كه قرار است در این كنسرت بخشی از ساخته‌های خودم و دو تصنیف از استاد عالی‌نژاد را اجرا كنند.

 

ملكی با اشاره به این امر كه از سال 78 فعالیت هنری خود را آغاز كرده است، افزود: با بیش از دوازده سال سابقه تدریس موسیقی با افتخار می‌گویم این گروه چهارمین گروه متشكل از هنرجویان من است كه از نوازندگان پنج ساله تا 55 ساله در آن می‌نوازند.

 

سرپرست گروه تنبورنوازی “مهر آیین” با بیان این امر كه تمام درآمد و فروش حاصل از این كنسرت به بیماران هموفیلی تقدیم می‌شود، گفت: به عنوان سرپرست گروه امیدوارم گروه‌های هنری و حتی اقشار مختلف از اجرای این كنسرت حمایت كنند تا بتوانیم نقش كوچكی در بهبود بیماران هموفیلی داشته باشیم.

 

ملكی در پایان به آثار منتشر شده گروه تنبورنوازی اشاره كرد و افزود: آلبوم كردی “پژاره” كار مشتركی است میان گروه تنبورنوازی “مهر آیین” و آقای مشعشعی، نوازنده و خواننده تنبور كه منتشر و بازار عرضه شده، به علاوه دو آلبوم جدید را در دست انتشار داریم.

 

كنسرت گروه تنبور نوازی “مهر آیین” با سرپرستی مهرداد ملكی، خوانندگی شهریار كریمی و مهرداد ملكی و با همكاری مهدی رحیمی به عنوان مدیر اجرایی گروه پنجشنبه 31 مرداد و جمعه یكم شهریور در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

 

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …