“سیندرلا” جلوی دوربین عکاسان می‌رود/ یک میلیون جایزه عکس برگزیده

به گزارش ایرانگرد نیوز، مسابقه عکاسی از نمایش “سیندرلا” به نویسندگی و کارگردانی جلال تهرانی روز جمعه اول شهریور ماه ساعت 19:30 بعدازظهر در سالن اصلی تئاتر شهر برگزار می‌شود.

 
داوری آثار عکاسی این مسابقه تا آخر شهریور انجام می‌شود و نورالدین زرین‌کلک، محمدرضا اصلانی، قباد شیوا، مریم زندی و سیامک زمردی هیئت داوران این مسابقه عکاسی هستند. عکاس برگزیده نیز طی مراسمی در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران معرفی و مبلغ یک میلیون تومان به او اهدا خواهد شد.

 
“مکتب تهران” به عنوان متولی این رویداد فرهنگی از همه عکاسان برای عکاسی از این نمایش دعوت می‌کند. جمعه این هفته تنها روزی است که عکاسان می‌توانند از نمایش “سیندرلا” عکاسی کنند زیرا پس از این در طول اجرای این نمایش عکاسی ممنوع خواهد بود.

 
عکاسان باید برای عکاسی از  این اجرا قبل از ساعت 19 در سالن اصلی تئاتر شهر حاضر شوند.

 
مکتب تهران این مسابقه را با همکاری مسابقه عکاسی “send your shot” و گروه عکاسی فردا و همچنین با حمایت انجمن عکاسان ایران برگزار می کند.

 
نمایش “سیندرلا” با بازی گلاب آدینه، بهنوش طباطبایی، بهزاد عبدی و مجید آقاکریمی از اوایل شهریور روی صحنه می‌رود و این روزها بازیگران این کار مشغول تمرین هستند. “سیندرلا” نوشته، طراحی و کارگردانی جلال تهرانی مناسبت‌هایی با قصه سیندرلا دارد و قصه زنی معمولی است که بر پایه شایعه دیگران به سیندرلا تبدیل می‌شود. موضوع اصلی این نمایشنامه شایعه است.

 
نمایشنامه “سیندرلا” بخشی از یک تریلوژی است که به ترتیب شامل نمایشنامه‌های “مکبث 2001″، “سیندرلا” و “دراکولا” می‌شود. نمایشنامه “مکبث 2001” در زمان گذشته و نمایشنامه “دراکولا” در زمان آینده روایت می‌شود و نمایشنامه “سیندرلا” به نوعی در زمان آینده دور است.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …