ایرانگرد نیوز

اعمال حداکثر مجازات برای تخلف و گرانفروشی خدمات گردشگری

در اطلاعیه شماره 2 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفرتاکید شد

روابط عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیه ای بر اعمال حداکثر مجازات برای تخلف و گرانفروشی خدمات گردشگری تاکید کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، اطلاعیه شماره 2 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفربه شرح زیر است:

” در راستای سیاست‌های متخذه توسط ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور در امر تثبیت قیمت بسته‌های سفر و برنامه‌های فروش تور و نیز رعایت نرخ فعلی تأسیسات اقامتی در ایام نوروز 93، موکداً به اطلاع می‌رساند با هرگونه تخلف احتمالی و گران‌فروشی خدمات در واحدهای مرتبط با صنعت گردشگری مطابق با حداکثر مجازات‌های پیش‌بینی‌شده در مواد 17 و 31 آیین‌نامه‌های مربوطه رفتار خواهد شد. بدیهی است با عنایت به حساسیت مقطع زمانی نوروز و ضرورت کنترل تناسب منطقی عرضه و تقاضا مسئولیت اصلی پیگیری و نظارت بر اجرای این اطلاعیه به عهده مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان‌ها به عنوان دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر خواهد بود. انتظار می‌رود با همکاری، مشارکت و نظارت دقیق کلیه دستگاه‌های عضو ستادهای اجرایی استان‌ها، تلاش ارزشمند و بی‌وقفه مسئولان ذی‌ربط در تأمین و حفظ حقوق مسافرین و هموطنان عزیز، موجبات کسب نتایج و دستاوردهای مقبول در اجرای برنامه‌های نوروزی را فراهم سازد.”

خروج از نسخه موبایل