اجرای نمایش با بلیت 45 هزارتومانی/ شهرداری برای کاهش قیمت وارد عمل شد

شهرام کرمی مدیر امور نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره اجرای نمایش “چشم هایی که مال توست” با قیمت بلیت 45 هزار تومان که رقمی غیرمتعارف برای بلیت تئاتر است  توضیح داد: باغ موزه هنر جزو سالن های تئاتری محسوب نمی‌شود اما فضایی دارد که در آن قابلیت اجرای نمایش به شکل محیطی وجود دارد. نمایش “چشم هایی که مال توست” به کارگردانی نسیم ادبی نیز اولین نمایشی است که در این فضا اجرا می‌شود.

 
وی ادامه داد: این سالن تئاتری که “کهن دیار” نام دارد و به تازگی راه‌اندازی شده است جزو سالن‌های تئاتری زیر نظر شهرداری به حساب نمی‌آید اما مجوز اجرای نمایش در این سالن از طرف سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران صادر می شود، بنابراین چون در باغ موزه هنر تا به حال نمایشی اجرا نشده است خود گروه نمایش به شکل خصوصی اقدام به اجرای کارشان در این محل کرده اند و چون این تالار نیز مکانی خصوصی برای اجرا به حساب می آید ما فقط مجوز اجرای این نمایش را صادر کرده ایم.

 
کارگردان “پوتین های عمو بابا” متذکر شد: خود گروه نمایش “چشم هایی که مال توست” با هماهنگی که با مسئولان باغ موزه هنر و سالن کهن دیار داشته اند رقم بلیت 45 هزار تومانی را برای اجرای این نمایش در نظر گرفته اند. سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هیچگاه به دنبال درآمدزایی نبوده است و همه نمایش‌هایی که تا به حال زیر نظر این سازمان اجرا شده اند قیمت بلیتی متعادل و بین 10 تا 15 هزار تومان داشته اند. این مبلغ معادل قیمت بلیت های نمایش در مجموعه تئاتر شهر است و حتی به اندازه قیمت بلیت های ایرانشهر هم که 20 هزار تومان است، نیست.

 
این مدیر تئاتری در پایان عنوان کرد: به نظر می رسد مسئولان باغ موزه هنر با بخشنامه ها و هزینه های مصوب ما در شهرداری آشنایی نداشتند که این مبلغ بلیت نامتعارف را برای اجرای این اثر نمایشی در نظر گرفته اند. سازمان فرهنگی هنری شهرداری این مسئله را پیگیری می‌کند تا بلیت این نمایش نیز متناسب با مکان های دیگر تئاتری فروخته شود.

 
نمایش “چشم هایی که مال توست”به کارگردانی نسیم ادبی و نویسندگی بهاره رهنما نمایشی تک پرسوناژ است که با بازی بهاره رهنما برای چهارمین بار است که در تهران روی صحنه می رود.

 
این اثر نمایشی از 20 مرداد ماه تا سوم شهریور هر شب ساعت 19:30 با مدت زمان 50 دقیقه در سالن کهن دیار واقع در خیابان فیاضی (فرشته)، خیابان بوسنی، چهار راه دکتر حسابی، باغ موزه هنر ایرانی، سالن کهن دیار اجرا می شود. بهای بلیت این نمایش 45 هزار تومان است که به اعضای سایت تیوال با 25 درصد تخفیف و بهای 34 هزار تومان فروخته می شود.

 
تماس‌ها برای گفتگوی خبرنگار مهر با بازیگر و کارگردان این اثر نمایشی برای شنیدن نقطه نظرات آنها درباره این نمایش و قیمت بلیت آن بی‌نتیجه مانده است.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …