ایرانگرد نیوز

پایمردی و استقامت مردم این جزیره ستودنی است

پایمردی و استقامت مردم این جزیره ستودنی است

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که همزمان با سفر استانی هیات دولت به هرمزگان سفر کرده است با حضور در جمع مردم جزیره ابوموسی با اشاره به پایمردی و استقامت مردم این جزیره در قبال تهدیدات خارجی گفت: پایمردی مردم جزیره ابوموسی ستودنی است.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مسعود سلطانی فر که همزمان با سفر هیات دولت به هرمزگان به عنوان نماینده رئیس جمهور به جزیره ابوموسی سفر کرده است در بدو ورود به جزیره ابوموسی از سوی فرماندار، امام جمعه و مقامات محلی این جزیره مورد استقبال قرر گرفت.
وی در ابتدای ورود خود در جزیره ابوموسی با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهر با قرائت فاتحه و نثار گل یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی و به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کرد.
وی هم چنین با حضور در محل اجرای پروژه اسکله گردشگری تفریحی در جزیره ابوموسی ضمن بازدید از این پروژه بر پیگیری مصوبات مربوط به جزیره ابوموسی تاکید کرد.
معاون رئیس جمهور سپس با حضور در جمع مردم خونگرم این جزیره در مسجد جامع ابوموسی با ابلاغ سلام های گرم رئیس جمهور به مردم این جزیره از اظهار امیدواری دکتر روحانی برای سفر به ابوموسی در سفرهای آینده به استان هرمزگان خبر داد.
سلطانی فر در جمع مردم جزیره ابوموسی با بیان اینکه در سال های 64 تا 69 در استانداری استان هرمزگان افتخار خدمت به مردم شریف این استان را داشته ام ادامه داد: بیش از 200 بار به جزیره ابوموسی سفر کرده و از نزدیک با ظرفیت های این جزیره آشنا هستم.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه موضوعات و مشکلات در جزیره ابوموسی را به طور جدی پیگیری خواهم کرد ادامه داد: امیدوارم در دولت تدبیر و امید و با توجه به تلاش و همت این دولت برای رفع مشکلات مختلف شاهد برطرف شدن مشکلات در جزیره ابوموسی باشیم.
سلطانی فر هم چنین با بیان اینکه وضعیت جزیره ابوموسی نسبت به سال های گذشته بسیار بهتر است و این جزیره از رشد بسیار بالایی در حوزه های مختلف برخوردار بوده است تصریح کرد: در عین حال این قول را می دهم که موضوعات و مشکلات مرتبط با جزیره ابوموسی را در دولت یازدهم پیگیری کنم.
معاون رئیس جمهور در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های بالای مردان و زنان این جزیره در کار آفرینی و تولید صنایع دستی بومی ادامه داد: توسعه صنایع دستی برای بانوان و ایجاد امکانات تفریحی و گردشگری در این جزیره را به صورت جدی پیگیری خواهم کرد.
وی در بخش پایان صحبت خود پایمردی و استقامت و صبوری مردم این جزیره را ستود و بر رفع مشکلات مربوط به جزیره ابوموسی تاکید کرد.

خروج از نسخه موبایل