ایرانگرد نیوز

هم‌اندیشی «پژوهش پژوهش در صنایع دستی» برگزار می‌شود

نخستین هم‌اندیشی «پژوهشِ پژوهش در صنایع دستی» به‌منظور شناخت بیشتر ظرفیت‌های مطالعاتی و پژوهشی حوزه‌ی صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران 13 اسفندماه با همکاری معاونت صنایع دستی و خانه‌ی هنرمندان برگزار می‌شود.

این هم‌اندیشی با حضور اندیشمندان و پژوهشگران حوزه‌ی فرهنگ و هنر فردا برگزار می‌شود. در این هم‌اندیشی با تأکید بر وضعیت‌شناسی آثار صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران و نیز آسیب‌شناسی مطالعات پژوهشی این حوزه، مقالاتی در قالب سخنرانی توسط اساتید حاضر در هم‌اندیشی ارائه خواهد شد.

محورهای اصلی این هم‌اندیشی درباره‌ی مبانی و ویژگی‌های پژوهش در صنایع دستی، بررسی شیوه‌ها و روش‌های تحقیق در صنایع دستی است و پژوهشگران حاضر با رویکردهای گوناگون به این موضوعات خواهند پرداخت. سخنرانان این رویداد دکتر مهین سهرابی، دکتر بهمن نامور‌مطلق، دکتر ناهید عبدی، دکتر مهدی کشاورز افشار، دکتر امید شیوا، دکتر اصغر ایزدی‌جیران، دکتر میثم یزدی، حجت‌الله مرادخانی و خانم دکتر بهار مختاریان خواهند بود.

 

 

 

این هم‌اندیشی ساعت 15 تا 20 روز 13 اسفندماه 1392 در سالن امیرخانی خانه‌ی هنرمندان برگزار خواهد شد و شرکت در این همایش برای علاقه‌مندان آزاد است.

 

خروج از نسخه موبایل