اهل لابی کردن نیستم/ دشمنی با همدیگر آفت موسیقی پاپ شده است


محمد علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه عملکرد علیرضا پاشایی مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد در حوزه موسیقی پاپ طی ماه‌های اخیر راضی‌کننده بوده است، گفت: امیدوارم در دوره‌ جدید مدیریت فرهنگی نیز چنین رویکردی ادامه پیدا کند زیرا توجه به موسیقی پاپ و بیان و اجرای ایده‌های جدید در این حوزه می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم زند.


وی درباره توقعات خوانندگان و فعالان موسیقی پاپ در دوره جدید فعالیت‌های مدیران دفتر موسیقی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین خواسته‌ها و توقعی که من از مدیر دفتر جدید دفتر موسیقی دارم تلاش برای متحد کردن اهالی موسیقی پاپ با یکدیگر است. این روزها دشمنی کردن هنرمندان این ژانر تبدیل به آفت بزرگی شده که واقعا آسیب‌های فراوانی را به بدنه موسیقی پاپ وارد کرده است.


خواننده آلبوم “دلت با منه” ادامه داد: متاسفانه تعدادی از هنرمندان فعال حوزه موسیقی پاپ هستند که وقتی آلبوم دوستان ما با فروش کمی در بازار موسیقی مواجه می شوند از این جریان بسیار خوشحال می شوند. این اتفاق بسیار بدی است که باید مدیران جدید در دولت جدید به فکر بهبود آن باشند.


علیزاده در بخش دیگر این گفتگو به صحبت‌های اخیر برخی از منتقدانش اشاره کرد و گفت: عده‌ای از دوستان در این ماهها که فعالیتم در تلویزیون زیادتر از قبل شده به من این انگ را می‌زنند که من با تهیه کنندگان و صدا و سیما لابی کرده ام و از آنها خواسته ام که حضور بیشتری در تلویزیون داشته باشم. باید به این دوستان خاطرنشان کنم که محمد علیزاده اهل لابی و زد و بندهای این چنینی نیست. من رسالتی دارم که مشغول انجام دادن این رسالت هستم؛ رسالتی که وظیفه اصلی آن عاشقانه خواندن و امید دادن به مردم است.


وی تصریح کرد: عزیزانی که در این یک ماهه به من انگ لابی‌گری می‌زنند بدانند که لابی من در این روزگار فقط خداست و به غیر از استمداد از پروردگار نیاز دیگری به لابی ندارم و اگر هم قطعه های موسیقایی من مورد قبول و استقبال مخاطبان قرار گرفته است لطف خدا و مخاطبان به من بوده است.


این خواننده موسیقی پاپ در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: من با اتکا به لطف خداوند و طرفداران به این اتهامات و حرف‌ها گوش نمی‌دهم. من کار خود را انجام می دهم. کار من عاشقانه خواندن و درست خواندن است. کار من خواندن ترانه‌ای است که به ملت امید می دهد و آنها را عاشق کند و این افتخار بزرگی است که بتوانم در حریم مخاطبانم وارد شوم و آنها در تنهایی به موسیقی من گوش دهند. پس من به حرمت همین آدم ها می خوانم و کاری هم به این اتهامات دروغ ندارم. مگر قبل از اینکه من وارد موسیقی شوم به دیگرانی مانند احسان خواجه امیری این اتهامات را نمی‌زدند؟ مگر برای این هنرمندان چنین صحبت‌هایی مهم بود که برای من هم باشد؟ به نظر من باید به چنین اتهاماتی خندید.


علیزاده در پایان گفت: دوستان بدانند که کار در تلویزیون به آن شکلی که این عزیزان تصور می‌کنند نیست. من از سال 83 در این رسانه حضور داشتم، این دوستان آن زمان کجا بودند؟ آیا آن زمان هم من لابی کردم؟ این عزیزان بدانند که من تا به حال به هیچ تهیه کننده ای برای خواندن در تیتراژهای مجموعه های تلویزیونی تماس نگرفتم و هر چه بوده لطف تهیه کنندگانی بوده که تاکنون با آنها کار کردم.


ماه رمضان امسال تیتراژ پایانی سریال “خروس” با صدای محمد علیزاده از شبکه دو سیما پخش می‌شد.


 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …