ایرانگرد نیوز

افزایش ساعات بازديد از اماكن ميراث فرهنگي در تعطیلات نوروز

افزایش ساعات بازديد از اماكن ميراث فرهنگي در تعطیلات نوروز

مديركل ميراث فرهنگي، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوي از افزايش ساعات بازديد از اماكن ميراث فرهنگي در ايام نوروز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، رجب‌علي لباف خانيكي در خصوص چگونگي فعاليت اماكن و ابنيه ميراث فرهنگي در ايام نوروز 93 اظهار كرد: ما در طول سال دو پيك جمعيتي را در مشهد تجربه مي‌كنيم كه يكي ايام عيد نوروز است و دهه آخر صفر و در هر دوي اين زمان‌ها ساعات فعاليت اماكن مربوط به ميراث فرهنگي با توجه به استقبال و نياز مخاطبان تغيير مي‌كند.
وي اظهار كرد: مسلما اين افزايش وجود خواهد داشت و ترتيبي اتخاذ خواهد شد تا به بهترين نحو از زائران علي‌ابن موسي الرضا(ع) استقبال به عمل بياوريم.
مديركل ميراث فرهنگي خراسان رضوي خاطرنشان كرد: علاوه بر افزايش زمان كاري افزايش پرسنل و راهنمايان را نيز در اماكن ميراث فرهنگي خواهيم داشت تا خدمات‌رساني به مردم به نحو احسن صورت گيرد.
لباف خانيكي در خصوص نظارت بر هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در ايام عيد نوروز نيز اظهار كرد: 16 تيم نظارتي براي اين ايام به صورت وي‍ژه در اين قسمت فعاليت خواهند كرد و در صورت مشاهده يا دريافت گزارشي مبني بر تخلف سريعا اقدام كرده و در خصوص رفع مساله يا برخورد با متخلفين اقدام به عمل مي‌آورند.

خروج از نسخه موبایل