بازگشت جیمز فرانکو به تلویزیون آمریکا بعد از یک دهه دوری


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، برنامه “جیمز فرانکو تقدیم می کند” توسط خود فرانکو اجرا و تهیه می شود و فعالیت های او در دنیای هنر را مورد بررسی قرار می‌دهد. این برنامه همچنین بر روی شماری از پروژه‌های مورد علاقه فرانکو تمرکز می کند که هنوز بعضی هایشان عموما دیده نشده‌اند. طبق اعلام شبکه کابلی “اوویشن” هزاران ساعت از ویدیوهای شخصی فرانکو از جمله ویدیوهای خاطرات، فیلمبرداری های مستند، فیلم های هنری و صحبت های فرانکو با قهرمانان‌اش در این برنامه پخش خواهند شد.


رابرت وایس رییس بخش خلاقیت شبکه “اوویشن” می گوید: جیمز فرانکو یک هنرمند واقعی است، بنابراین کار کردن با او مانند رویایی برای “اوویشن” می‌ماند که به حقیقت پیوسته است. و از آنجا که شعار اصلی اوویشن “هنر همه جاست” است، جیمز بهترین شخص برای معرفی کردن بینندگان به دنیایی مدرن‌تر و تعریفی کامل تر از هنر است.


این برنامه بازگشت فرانکو به تلویزیون خواهد بود. او 10 سال پیش در سریال “خل و چل ها” به کارگردانی جاد آپاتو بازی کرده بود. او همچنین حضوری کوتاه در برنامه های “بیمارستان عمومی”، “ستردی نایت لایو” داشت و از مجریان مراسم اسکار بود.


اوویشن یک شبکه کابلی است که بر روی هنر تمرکز می کند و به حدود 50 میلیون خانه سرویس می دهد.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …