رضا بابک و قطب‌الدین صادقی به سراغ تئاتر کودک می‌روند

شهرام کرمی درباره فعالیت‌های نمایشی هنرمندان و کارگردان‌های شناخته شده تئاتر در زمینه تولید و اجرای نمایش برای گروه سنی کودک و نوجوان در سال جاری گفت: در تالار هنر افتخار این را داریم که بعد از سال‌ها میزبان دکتر قطب‌الدین صادقی باشیم که قرار است مهرماه امسال نمایشی را با عنوان “دست روی دست” برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید و اجرا کند.

 
به گفته وی، این اثر که یک تئاتر پداگوژیک است با استقبال شورای هنری تالار هنر و هنرمندان تئاتر برای اجرا در این سالن نمایشی انتخاب شده است.
مدیر تالار هنر درباره نحوه حمایت از اثر جدید قطب‌الدین صادقی یادآور شد: از تمامی آثاری که در تالار هنر روی صحنه می‌روند حمایت می‌شود و ما ضمن اینکه از تصمیم دکتر صادقی برای تولید و اجرای نمایشی برای کودکان و نوجوانان استقبال کردیم از این اثر نمایشی نیز حمایت‌های لازم را خواهیم داشت.
وی درباره حضور دیگر هنرمندان مطرح و با سابقه تئاتر در تالار هنر برای اجرای اثری مختص گروه سنی کودک و نوجوان گفت: قرار است استاد رضا بابک هم نمایشی را در تالار هنر اجرا کنند. در حال حاضر آقای بابک چند نمایشنامه را برای اجرا پیشنهاد داده‌ ولی هنوز تصمیم قطعی در مورد یکی از این آثار نگرفته است. در صورت تمایل آقای بابک به اجرای یکی از این نمایشنامه‌ها، تالار هنر در اواخر سال جاری میزبان این کارگردان و چهره شناخته‌شده تئاتر خواهد بود.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …