ایرانگرد نیوز

همراهی سلطانی فر در سفر رییس جمهور به عمان

ImageHandler.ashx

معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، در سفر دکتر روحانی رییس جمهوری به عمان ، وی را همراهی می کند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، دکتر مسعود سلطانی فر در این سفر که از چهارشنبه 21 اسفند آغاز شده است در هیات همراه رییس جمهوری اسلامی ایران حضور دارد.

سفر روحانی به عمان با دعوت رسمی پادشاه این کشور صورت گرفته است و علاوه بر دکتر سلطانی فر ، محمد نهاوندیان رئیس دفتررئیس‌جمهور، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، علی ربیعی وزیر تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی، ولی الله سیف رئیس بانک مرکزی و معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط‌زیست‌ ، رییس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.

دربار عمان با انتشار بیانیه ای اعلام کرده که ” سفر روحانی به منظور تقویت دوستی و همکاری میان سلطان نشین عمان و جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است .”  در این بیانیه هم چنین به روابط دوستانه پایدار دو ملت ایران و عمان اشاره شده است.

هم چنین به نوشته نشریه “عمان دیلی آبزرور”، افزایش همکاری ها در زمینه حمل و نقل هوایی، انرژی، جهانگردی و مبادلات گازی و نفتی از جمله محورهای این سفر است.

خروج از نسخه موبایل