ایرانگرد نیوز

سرپرست مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد منصوب شد

سرپرست مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد منصوب شد

با حکم رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، یوسف منصورزاده به عنوان سرپرست مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد منصوب شد.

به گزارش ایرانگرد نیوز در حکم مسعود سلطانی‌فر، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به منصورزاده به عنوان سرپرست مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد آمده است:

” بنا به پیشنهاد معاون میراث‌فرهنگی سازمان و نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد منصوب می‌شوید.

اهمیت و جایگاه مجموعه به لحاظ تاریخی فرهنگی، تنوع و تعداد موزه‌ها، عناصر معماری دوره‌های تاریخی و آثار ارزشمند فرهنگی-هنری، لزوم توجه به آن را دوچندان می‌کند. لذا انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی و سازماندهی مناسب و بهره‌گیری از توان کارشناسی صاحب‌نظران و استفاده از ظرفیت‌های موجود با تاکید بر حفظ و نگهداری، ساماندهی و مرمت بنا، ایجاد زمینه‌های معرفی هرچه بهتر و بیشتر مجموعه در راستای سیاست‌های سازمان فراهم شود.

امیداست در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ و هنر کشور با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید پیروز و سربلند باشید.”

یادآور می‌شود، یوسف منصورزاده باستان‌شناس بوده و دارای دکترای موزه‌داری است، وی پیش از این به عنوان مدیر گروه موزه‌داری و معاون آموزشی مرکز آموزش عالی فعالیت کرده است.

همچنین منصورزاده پیش از این در پست مشاور معاونت معرفی و آموزش سازمان مشغول به کار بوده است.

خروج از نسخه موبایل