ایرانگرد نیوز

فاز اول پروژه بلیط الکترونیکی راه‌اندازی می‌شود

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع  رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع  دستی و گردشگری از راه  اندازی فاز اول پروژه بلیط الکترونیکی در مجموعه فرهنگی- تاریخی سعد آباد خبر داد.

به گزارش ایرانگرد نیوز امین ‌عارف‌نیا  با اعلام این خبر افزود: این فاز که شامل فروش اینترنتی بلیط و پرداخت بهای آن به صورت مکانیزه است از هم اکنون قابل بهره برداری بوده و بازدید کنندگان می توانند با مراجعه به  وب سایت ichto.ir نسبت به خرید بلیط ورودی و بلیط کاخ موزه  ها اقدام و به صورت الکترونیکی بهای آن را پرداخت کنند.

وی گفت:  فازهای بعدی پروژه که شامل رزرو اینترنتی بلیط، سیستم آنلاین رهگیری بازدید کننده، موزه مجازی و راهنمای مجازی است طی ماههای آینده به مرحله بهره برداری  خواهد رسید.

عارف‌نیا تصریح کرد: این طرح در مرحله اول به صورت پاپلوت در کاخ موزه سعدآباد در نوروز برای رفاه بازدید کنندگان اجرا می شود و پس از تکمیل در دو مرحله ابتدا برای تمامی موزه های شهر و استان تهران و سپس برای کلیه موزه های تحت پوشش سازمان در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

رئیس مرکز روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی ادامه داد:  علاوه بر فروش اینترنتی و رزرو زمان بازدید یکی دیگر از امکاناتی که در سال جدید برای آن برنامه ریزی خواهد شد فروش بلیط الکترونیک است که به طور قطع می تواند بیشترین آسایش را برای بازدید کنندگان از موزه به همراه داشته باشد.

وی در پایان افزود:  پس از این تکمیل طرح، مطالعات آن در سال آینده اجرا خواهد شد هر چند در حال حاضر در کاخ گلستان این طرح مرحله مطالعات خود را طی می کند.

خروج از نسخه موبایل