ایرانگرد نیوز

رضايت مندي 70 درصدي گردشگران از استان کردستان

1-11

قائم مقام رئيس سازمان و مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان کردستان گفت: در نظر سنجي هاي به عمل آمده از سوي اين اداره کل ميزان رضايتمندي گردشگران ورودي و مقيم در سطح استان کردستان 70 درصد بوده که نشان دهنده گردشگر پذير بودن و مهمان نوازي اين استان است.

«فرهاد ميمنت آبادي» افزود: باتوجه به همين نظر سنجي ها، ميزان رضايتمندي در حد متوسط گردشگران 15 درصد و ميزان نارضايتي آنها 15 درصد بوده است که سعي ما بر اين است اين مقدار را نيز به حداقل برسانيم.

وي تصريح کرد: ميزان رضايتمندي از مراکز اسکان از قبيل هتل ها، مهمان پذير ها، کلاسهاي مدارس،کمپ هاي شهرداري و خانه هاي استيجاري 70 درصد بوده و ميزان رضايتمندي از وضعيت نمازخانه هاي و سرويس هاي بهداشتي شهرها و بين شهري 66 درصد بوده که همگي اين شاخص ها نسبت به سال گذشته افزايش چشمگيري داشته است.

وي به رضايتمندي مسافران و گردشگران نوروزي در خصوص امداد و نجات، برنامه هاي فرهنگي و اطلاع رساني اشاره کرد و گفت: در بخش امداد و نجات و پزشکي 71 درصد، برنامه هاي فرهنگي 80 درصد، اطلاع رساني71 درصد و ترافيک شهرها و محورهاي مواصلاتي اين ميزان 50 درصد بوده است و جا دارد که در سالهاي آينده با برنامه ريزي هاي بهتر اين ميزان رضايتمندي را به 100درصد برسانيم.

وي در ادامه سخنانش به امنيت استان اشاره کرد و گفت: طبق آمارهاي جمع آوري شده ميزان رضايتمندي از وضعيت امنيت استان کردستان 85 درصد بوده که نشان دهنده وجود يک امنيت پايدار در منطقه خصوصاً در سطح استان کردستان است.

خروج از نسخه موبایل