کاندیداهای دومين جشنواره فيلم “میلاد سرخ” معرفی شدند

به گزارش ایرانگرد نیوز، دومین جشنواره “میلاد سرخ” همچنين کاندیداهای خود را در بخش هاي مختلف بدين شرح معرفي كرد.

 

کاندیداهای بهترین کارگردانی فیلم کوتاه داستانی:

 

داریوش غذبانی برای فیلم حنانه، فاطمه قدیری نژادیان برای فیلم بهشت کجاست، فرخ حنيفه نژاد و مریم فتحی فر برای فیلم پنتی منتو، محمد اسماعیلی برای فیلم ارتش پنهان، سهیلا گلستانی برای فیلم بازگشت.

 

کاندیداهای بهترین فیلمنامه نویسی فیلم کوتاه:

 

داریوش غذبانی برای فیلم حنانه، فاطمه قدیری نژادیان برای فیلم بهشت کجاست، یوسف یزدانی برای فیلم یک لحظه دیرتر، علی غیاثی برای فیلم من یک بسته خرما و یک اتفاق ساده، سهیلا گلستانی برای فیلم بازگشت.

 

کاندیداهای بهترین فیلم کوتاه (ویژه تهیه کننده):

 

داریوش غذبانی برای فیلم حنانه، فاطمه قدیری نژادیان برای فیلم بهشت کجاست، فرخ حنيفه نژاد و مریم فتحی فر برای فیلم پنتی منتو، محمد اسماعیلی برای فیلم ارتش پنهان، سهیلا گلستانی برای فیلم بازگشت.

 

کاندیداهای  بهترین انیمیشن (ویژه تهیه کننده):

 

از خاک به کارگردانی داور نجفی، وقت رفتن آمد به کارگردانی فرهاد علیزاده، آنها زنده اند به کارگردانی محمد لطفعلی، شکار نور به کارگردانی پیمان جهان فر، شرح اشتیاق به کارگردانی آرزو کاوه.

 

کاندیداهای بهترین کارگردانی انیمیشن:

 

آرزو کاوه برای فیلم شرح اشتیاق، فرهاد علیزاده برای فیلم وقت رفتن آمد، محمد لطفعلی برای فیلم آنها زنده اند، پیمان جهان فر برای فیلم شکار نور و داور نجفی برای فیلم از خاک.

 

کاندیداهای بهترین فیلم مستند (ویژه تهیه کننده):

 

فیلم لبیک به کارگردانی وحید امیرخانی، فیلم وهوم به کارگردانی فاطمه مشهدی مهدی، فیلم نقش نذر به کارگردانی فرشید آذری، فیلم عاشقانه به کارگردانی میردولت موسوی، فیلم آب و آداب به کارگردانی عبدالله عزیزی.

 

کاندیداهای بهترین کارگردانی فیلم مستند:

 

پیمان نهان قدرتی برای فیلم خراسان سرزمین آفتاب، فاطمه مشهدی مهدی برای فیلم وهوم، وحید امیر خانی برای فیلم لبیک، میردولت موسوی برای فیلم عاشقان، عبدالله عزیزی برای فیلم آب و آداب.

 

کاندیداهای بهترین تحقیقات مستند:

 

فیلم بی بی هیبت به کارگردانی رضا الماسی ، فیلم وهوم به کارگردانی فاطمه مشهدی مهدی، آب و آداب به کارگردانی عبدالله عزیزی، فیلم خراسان سرزمین آفتاب به کارگردانی پیمان نهان قدرتی، چهل منبر به کارگردانی امیر حسین سوري.

 

هیات داوران دومین جشنواره میلاد سرخ در بخش فیلم‌های بلند داستانی (تله فیلم) هیچ کاندیدي را اعلام نکردند.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …