موافقت رهبر انقلاب با برگرداندن پول اضافی حج به مردم

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت اعلام کرد: براساس نامه‌ی موافقت مقام معظم رهبری که دیروز آن را دریافت کردم، مبلغ اضافی پول سفر حج واجب امسال به مردم بازگردانده می‌شود.

 

 

به گزارش خبرنگار سرویس حج و زیارت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسگر در حاشیه همایش عوامل ستادی و اجرایی پزشکی حج امسال و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه گروهی از کارشناسان برای بازنگری روی قیمت حج واجب امسال تشکیل شد و با توجه به صرفه‌جویی‌ها و تخفیف‌ها مبلغ اضافه‌ای به زائران بازگردانده خواهد شد، افزود: در چند روز آینده جمع‌بندی‌های نهایی با مسوولان سازمان حج انجام و این پول به مردم بازگردانده می‌شود.

 

 

او در بخش دیگری از سخنانش درباره شیوع ویروس «کرونا» در عربستان اظهار کرد: این ویروس به مکه و مدینه نرسیده است. در این چند ماه هم هیچ موردی را در میان زائران ایرانی و غیره مشاهده نکردیم. البته در بعضی از شهرهای عربستان شیوع پیدا کرد، اما گسترده نبود.

 

 

سرپرست حجاج ایرانی همچنین گفت:‌ در گذشته نیز چندین‌بار اتفاقات مشابهی با شیوع ویروس آنفولانزای مرغی و خوکی رخ داد، کار به جایی رسید که ۳۱ هزار نفر به عمره نرفتند، در حالی که آن سال کمترین بیماری‌ها را داشتیم.
 

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …