“پنجره ای دیگر” رو به نقاشی گشوده شد

به گزارشایرانگرد نیوز، شب گذشته، جمعه هشتم شهریور ماه، گالری ساربان نمایشگاه “پنجره‌ای دیگر” را افتتاح کرد. این نمایشگاه با حضور 8 هنرمند جوان تا 18 شهریور ادامه خواهد داشت.

 

مریم امیری‌زاده، میترا بانژاد، فاطمه بهرامی، شیرین پیله‌وری، حجت خواجوی، حامد صدرارحامی، سیامک عزمی و ابوالفضل لیره هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند که هر کدام با یک تا 3 اثر شرکت کرده‌اند. در این نمایشگاه 24 اثر از این هنرمندان به روی دیوار رفته است.

 

 

فاطمه بهرامی متولد اسفند 1345 در تهران است. وی در حال حاضر دانشجوی مقطع دکترای رشته پژوهش هنر است. برگزاری بیش از 20 نمایشگاه  نقاشی انفرادی و حضور در 18 نمایشگاه جمعی، هفت نمایشگاه نقاشی در کشورهای لبنان، قطر، امریکا، روسیه ، ونیز، کاناداو… از فعالیت‌های هنری این هنرمند محسوب می‌شود. تیر ماه سال گذشته آثارش را در گالری ساربان با عنوان دلتنگی‌های فاطمه بهرامی به نمایش گذاشت.

 

میترا با نژاد متولد 1347 درتهران است ،كارشناس ارشد گرافيك از دانشگاه تربيت مدرس، از سال 1386 آموزش نقاشي را نزد استاد تاها بهبهاني شروع كرد. نمايشگاه گروهي انتخاب برتر به مناسبت مبعث پيامبر سال 1386، ( برگزار شده از سوي وزارت ارشاد اسلامي ) در فرهنگسراي نياوران و تالار وحدت،كسب رتبه اول و دريافت جايزه و تنديس نمايشگاه نخستين جشنواره نماز و نيايش، در نقاشي متافيزيك و تخيل گرا  سال 1387، ( برگزار شده از سوي وزارت ارشاد اسلامي ) در فرهنگسراي نياوران،برپايي نمايشگاه انفرادي در سال 1390 ( به صورت خصوصي) از فعالیت های هنری این هنرمند محسوب می شود.

 

شیرین پیله‌وری متولد 1348 در  تهران است. فوق‌لیسانس هنر از دانشگاه هنر-لیسانس نقاشی از دانشگاه آزاد- مدرس هنر-عضو انجمن نقاشان-عضو موسسه توسعه هنرهای تجسمی، برپایی بیش از 50 نمایشگاه گروهی در داخل و خارج از ایران از سال 1373 تا 1392، نمایشگاههای گروهی در امریکا، ایتالیا، بلژیک، چین، نروژ و بیش از ده نمایشگاه گروهی در گالری‌‌های مختلف از سال 1374 تا 1390، حضور در دو سالانه هنر جدید و ویدیو آرت 1386، 9 نمایشگاه انفرادی در گالری‌های گلستان، برگ و دی  از فعالیت‌های هنری این هنرمند محسوب می‌شود.

 

 

ابوالفضل لیره متولد 1350 در کاشان است. وی فوق لیسانس هنر از دانشگاه آزاد تهران است. از فعالیت‌های هنری این هنرمند می‌توان به برپایی بیش از 14 نمایشگاه انفرادی در گالری‌های برگ، خورشید، سیحون، خاک، پاسارگاد، نامی، هفت‌ثمر و آتبین و 72 نمایشگاه گروهی در داخل و خارج از کشور اشاره کرد.

 

سیامک عزمی در سال 1351 به دنيا آمده و فارغ التحصيل رشته زمين‌شناسی است و نقاشی را بصورت جدی و مستمر از سال 69 آغاز نموده. آثاری که دی ماه سال گذشته با عنوان “وقت است که بازآیی” در گالری ساربان به نمایش گذاشت حكايت تنهايی، گمگشتگی و حسرتهای بشر امروز است كه در هجوم آوار دنيا در تقلای يافتن رستگاری است اما هر چه كه پيش ميرود ، دورتر ميشود. برگزاری بیش از 50 نمایشگاه انفرادی و گروهی در داخل کشور، شرکت در حراج تهران-هتل آزادی-1392 ازدیگر فعالیت های هنری او محسوب می‌شود.

 

حامد صدر ارحامی متولد 1360 در اصفهان است.برگزاری بیش از 20 نمایشگاه انفرادی و گروهی در داخل و خارج از کشور از فعالیت های هنری او محسوب می‌شود.

 

حجت خواجوی متولد 1361 در اصفهان است از فعالیت‌های هنری او می‌توان به برگزاری بیش از 10 نمایشگاه انفرادی و گروهی اشاره کرد.

 

نمایشگاه “پنجره‌ای دیگر” 8 شهریور از ساعت 16 تا 20 افتتاح و تا 18 شهریور همه روزه بجز سه شنبه ها از ساعت 16 تا 20 برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این آثار به گالری ساربان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی (مهناز)، کوچه مهماندوست، پلاک 8 مراجعه کنند.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …