ویژه‌های رادیو ایران برای شهادت امام صادق/ آثار قیصر امین‌پور مرور می‌شود

زهرا فقيه ميرزايي سردبير “نگاه روز” درباره موضوع فردای این برنامه رادیویی : با دعوت از حجج الاسلام زهيري كارشناس ديني و ابراهيم نيك‌صفت استاد دانشگاه و روان‌شناس به اين موضوع مي‌پردازيم كه چطور می‌توانيم از دين براي امور زندگي بهره ببريم و الگوي خوبي براي معرفي به ديگران باشيم.

 
ميرزايي توجه، آرامش و اميد را از ديگر زير موضوعات مورد بحث اين برنامه دانست كه با كارشناسی و اجرای رسالت بوذری و تهيه‌کنندگی جواد فياضي يكشنبه دهم ارديبهشت از ساعت 15:30 از گروه فرهنگ راديو ايران پخش مي‌شود.

 
ویژه‌برنامه راديو ايران در سالروز شهادت امام صادق (ع)

 
ليلا كوچكيان سردبير “شميم صداقت” نیز در این‌باره گفت: در دو برنامه “شميم صداقت” كه يكشنبه و دوشنبه دهم و يازدهم شهريور از ساعت 17:30 از گروه انديشه راديو ايران روی آنتن می‌رود، نقش صداقت در زندگي اجتماعي انسان بررسي مي‌شود.

 
وی ادامه داد: در برنامه اول حجت الاسلام مرتضي جعفرپور درباره نقش صداقت در زندگي فردي انسان و دلايل لقب دادن “صادق” به آن امام همام صحبت می‌کند. در برنامه دوم به نقش “صداقت” در زندگي اجتماعي انسان اشاره شده و “صداقت” از نگاه امام صادق (ع) بيان مي‌شود.

 
محمد پورابراهيم تهيه‌كننده  و زينب كوچكيان آيتم‌ساز اين ويژه‌برنامه هستند.

 
“شوقستان” راديو ايران به مرور آثار قیصر امین‌پور رسید

 
برنامه شبانه “شوقستان” در پاسداشت شاعران انقلابی به بررسي آثار يكي از بزرگترین شاعران دوران جمهوری اسلامی كه با زبان ساده، برداشت‌های بدیع و تصویرهای بسیار زیبای اشعارش باعث شده که در بین دوستداران شعر تبدیل به شاعری محبوب شود، مي‌پردازد.

 
امشب نهم شهریور برنامه “شوقستان” آثار و اشعار قیصر امین پور شاعر معاصر ایران را با حضور دکتر مصطفی فیض کارشناس ادبیات مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهد.

 
مهدی ساعی سردبیر تهیه کننده و احمد خالصی کارشناس مجری این هفته برنامه را بر عهده دارد که امشب ساعت 23:00 از رادیو ایران روی آنتن می‌رود.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …