ابراز رضایت آرنولد از همکاری با هریسون فورد در “یک‌بار مصرف‌ها 3”


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از د رپ، آرنولد شوارتزنگر بازیگر مشهور و فرماندار سابق کالیفرنیا درباره اولین حضور هریسون فورد در فیلم “یک‌بار مصرف‌ها 3” و کارگردان این فیلم نوشت.


آرنولد 66 ساله اولین عکس از این همکاری را روی اینترنت گذاشت. این عکس او را در کنار کارگردان این فیلم یعنی پاتریک هیوز و هریسون فورد که در لباس خلبانی است، نشان می دهد.


او نوشت اولین روز “یک‌بار مصرف‌ها 3” فوق‌العاده و کار کردن با فورد و کارگردانمان عالی بود.


هریسون فورد که برای اولین بار در این فیلم اکشن ظاهر شده، جایگزین بروس ویلیس شده که برای کار در این پروژه چهار روزه چهار میلیون دلار طلب کرده بود. وقتی ویلیس پیشنهاد 3 میلیون دلاری را نپذیرفت استالونه که تهیه‌کننده این فیلم است، بلافاصله فورد را جایگزین او در این پروژه کرد و این مساله با تعجب بسیار ویلیس روبه‌رو شد.


سیلوستر استالونه یک ماه پیش وقتی این جایگزینی را انجام داد نوشت: ویلیس رفت… هریسون آمد. بازیگر “جان سخت” خیلی تنبل و طماع است و این ترکیبی است که حتما در حرفه آدم شکست به بار می آورد.


در قسمت سوم فیلم اکشن “یک بار مصرف‌ها” مثل قسمت های قبل استالونه هم بازی می کند. میکی رورک، وسلی اسنایپس، میلا یوویچ، کلان لوتس، جکی چان و مل گیبسون دیگر بازیگران این فیلم هستند. جیسون استتم، تری کروز، دولف لاندگرین و رندی کوتور هم مثل قسمت اول در قسمت سوم حضور دارند تا ترکیب گروه مزدوران کهنه‌کاری را که هربار در یک پروژه نظامی با هم همکاری می کنند، تکمیل کنند.


استالونه با همکاری ریچارد ونک فیلمنامه این فیلم را نوشته است.


اولین قسمت “یک‌ بارمصرف ‌ها” سال ۲۰۱۰ به کارگردانی استالونه ساخته شد و فیلم دوم را سایمون وست کارگردانی کرد.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …