عاقبت نامشخص نماد حجمی میدان انقلاب/ حوزه هنری منتظر اقدام شهرداری است

به گزارش ایرانگرد نیوز، در نمایشگاه آثار طراحی محیطی مركز هنرهای تجسمی حوزه هنری كه 9 اردیبهشت در نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری افتتاح شد، مرتضی گودرزی دیباج مدیر مركز هنرهای تجسمی حوزه هنری از اجرای طرح حجمی میدان انقلاب تهران خبر داد كه این طرح به پیشنهاد و سفارش سازمان زیباسازی شهرداری تهران انجام گرفته بود اما با توجه به اینكه 6 ماه از آغاز سال جاری می گذرد این طرح هنوز به مرحله اجرا در نیامده است.

 

گودرزی دیباج همچنین گفت: برای به اجرا در آمدن طرح حجمی میدان انقلاب، ماه هاست منتظر اقدام سازمان زیباسازی شهرداری تهران هستیم. حدود یك سال پیش توافقی بین مركز هنرهای تجسمی حوزه هنری و سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای طراحی میدان انقلاب تهران صورت گرفت.

 

گودرزی دیباج با اشاره به اینكه همكاری بین مركز ما و سازمان زیباسازی شهرداری تهران در طی این مدت ادامه داشته است، افزود: با تشكیل جلسات مكرر طرح مورد نظر مورد بررسی قرار گرفت و فصل مشتركی بین نظر مركز هنرهای تجسمی و سازمان زیباسازی به وجود آمد و طرح نهایی تایید شد.

 

وی با بیان اینكه از ابتدای سال جاری و حتی یك ماه قبل از سال نیز این طرح ارائه شده اما تا كنون به مرحله اجرا نرسیده است، اظهار كرد: در این خصوص جلسه ای نیز با جناب دكتر شوشتری و آقای دكتر ضرغامی داشته‌ایم كه آنها تاكید بر این داشته اند كه كار ظرف 6 ماه آینده به اتمام برسد لذا اگر كار شروع می شد تا كنون به اتمام می رسید.

 

مدیر مركز هنرهای تجسمی حوزه هنری گفت: ما همچنان منتظریم تا سازمان زیباسازی برای اجرایی شدن این طرح اقدام كند.

 

وی در پایان تصریح كرد: ما دفترچه كامل طرح را به همراه تمامی مشخصات و حتی تفسیر طرح ارائه داده ایم. این طرح، كار جامعی است كه با تمام ملاحضات اعتقادی، ملی و دینی كار شده است سعی شده تا ضمن فاخر بودن طرح، برای عموم قابل ادراك باشد. امیدوارم كه كارهای حقوقی آن انجام و اجرایی شود.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …