آبستره‌های سهراب سپهری به فروش می‌رسد

به گزارش ایرانگرد نیوز،  در بیست و یکمین دوره “صد اثر صد هنرمند” 177 اثر از قریب به 170 هنرمند روی دیوار می‌رود که در آن گران‌ترین اثر به آبستره هایی از سهراب سپهری تعلق دارد. در این نمایش و فروش سالانه گالری گلستان دو نقاشی از مجموعه های انتزاعی سپهری ارائه می شود که اثر او روی بوم 250 میلیون تومان و اثر دیگری از این شاعر و نقاش روی کاغذ با قیمت 180 میلیون تومان به فروش گذاشته می‌شود اما در عین حال تمامی آثار این نمایشگاه از قیمت هایی به مراتب پایین تر از نرم رایج در بازار داخلی هنر برخوردارند.

 

همچنین آثاری از هنرمندان جوان در این نمایشگاه با قیمت های 200 هزار تومان به فروش می رسد تا طیف های مختلف از جامعه توان مشارکت در خرید اثر هنری اصیل را بیابند. در این راستا حدود 15 مجموعه‌دار با ارائه بخش هایی از گنجینه‌شان با قیمت های بسیار پایین تلاش می کنند ضمن تشویق مردم به خرید آثار هنری بودجه ای را فراهم آورند تا از همین رویداد “صد اثر صد هنرمند” آثار تازه‌ای برای مجموعه خود گردآوری کنند.

 

به گفته لیلی گلستان مدیر این گالری، کشف استعدادهای جوان، معرفی و انگیزه‌بخشی به آنها یکی از رسالت های همیشگی “صد اثر صد هنرمند” است که در این راستا در این نمایشگاه بیش از 30 هنرمند برای نخستین بار حضور می‌یابند.

 

نمایشگاه “صد اثر صد هنرمند” از عصر جمعه پانزدهم شهریور ماه در گالری گلستان واقع در خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک 34  آغاز به کار می‌کند.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …