پورآذری و پاپتی‌ها درگیر بحران هویت شدند


حمید پورآذری که چندی پیش نمایش “خانه‌ای روی آب” را با حضور جوان مستعد بازیگری در فرهنگسرای اندیشه اجرا کرد درباره جدیدترین فعالیت خود به خبرنگار مهر گفت: در دو مقطع پنج جلسه‌ای کارگاهی آموزشی با عنوان “بداهه‌پردازی و تخیل در بازیگری” با حضور حدود 25 نفر از جوانان علاقه‌مند برگزار کردیم.


وی درباره مکان برپایی این کارگاه و خروجی آن بیان کرد: یکی از دوستان که پلاتویی را در اختیار دارد پیشنهاد برگزاری این کارگاه آموزشی را به من داد و این کارگاه برگزار شد. قرار است خروجی و نتیجه این کارگاه در قالب اثری نمایشی در گالری محسن اجرا شود ولی فعلا در حال کشف و شهود و پیدا کردن موضوع و فضای نمایش هستیم.


کارگردان نمایش‌های “ادیپ” و “دور دو فرمان” درباره اینکه آیا اثر جدید گروه به لحاظ اجرا و حال و هوای موضوعی در راستای کارهای قبلی است یا تفاوت دارد؟ یادآور شد: هدف ما این است که اثر جدید متفاوت از آثار قبلی باشد ولی اینکه چقدر بتواند متفاوت باشد بسته به اتفاق یا اتفاق‌هایی است که برای گروه در حین کشف و شهودی که انجام می‌شود، رخ می‌دهد.


پورآذری درباره متن یا موضوعی که به عنوان نقطه شروع برای این اثر نمایشی مدنظر قرار گرفته است، گفت: ما در ابتدا موضوع بحران هویت را مورد توجه قرار دادیم ولی اینکه چقدر بتوانیم در فضای ایجاد شده موضوع را درک کرده و به مخاطب منتقل کنیم و یا حتی به سراغ موضوعی دیگر برویم، هنوز مشخص نیست.


سرپرست گروه تئاتر “پاپتی‌ها” در پایان درباره زمان اجرای نمایش عنوان کرد: ما از 29 شهریورماه به مدت یک هفته روزی دو نوبت در گالری محسن اجرا خواهیم داشت.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …