رضا رویگری به دنبال برگزاری کنسرت تا قبل از ماه محرم در تهران


رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون و خواننده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب که به زودی و قبل از محرم و صفر در تهران کنسرت می‌دهد، گفت: اگر اسپانسر مناسب برای برگزاری کنسرت پیدا کنم به زودی کنسرتی را در تهران برگزار خواهم کرد، البته قراردادی را برای برگزاری کنسرت در تهران برای بعد از محرم و صفر بسته ام که به دنبال برگزاری آن هستم.


وی ادامه داد: یکی از علاقه‌های من این است که در شهرستان ها کنسرت برگزار کنم زیرا به دلیل نبود امکانات مناسب معمولا در شهرستان های مختلف کنسرت های موسیقی برگزار نمی‌شود، به همین دلیل تمام تلاش خود را می کنم تا در شرایط نسبتا مناسبی در شهرهای سراسر کشور کنسرت برگزار کنم.


رویگری با اشاره به اینکه هیچ گاه به دنبال پول در برگزاری کنسرت نیست، توضیح داد: باید در یک شهر که امکانات مناسبی برای برگزاری کنسرت ندارد هم شادی و تنوع ایجاد کرد، به همین دلیل در هر شهری که بتوانم یک سالن 1500 نفری را پر کنم، کنسرت می دهم.


وی در پایان با بیان این مطلب که در کنسرت آینده خود در تهران جدیدترین ترانه هایش را خواهند خواند، گفت: البته تعدادی از ترانه های قدیمی را نیز اجرا می‌کنم اما ترانه ای مانند “ایران ایران” به دلیل فضای متفاوتی که دارد در برنامه اجرای من نخواهد بود. این ترانه در صورتی اجرا می شود که مخاطبان تمایل به شنیدن آن داشته باشند.


رضا رویگری به تازگی آلبوم جدیدی با نام “کازابلانکا” با 8 قطعه منتشر کرده است. در این آلبوم ترانه هایی چون بغض، قاصدک، شیرین و فر هاد، صحنه، دوران، سفر بخیر، زندگی و کازابلانکا قرار دارد.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …