هیأت مدیره خانه سینما آماده تحویل پست‌هایشان/ درخواست ملاقات با ایوبی


فرهاد توحیدی رئیس هیات مدیره خانه سینما در واکنش به صحبت‌های اخیر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد به خبرنگار مهر گفت: مطابق با قوانین موجود اعم از قانون تجارت، هیات مدیره موجود تا زمانی که مجمع عمومی برگزار نشده است مسئول اداره موسسه است. بر همین اساس نیز ما با مجموعه دولت دهم توافقات‌مان شکل گرفت.


وی افزود: قطعا پس از برگزاری مجمع عمومی و برگزاری انتخابات هیات مدیره، ادامه فعالیت به تیم جدید سپرده خواهد شد. این شکل عرفی و قانونی است و ما هم به آن پایبند هستیم.


توحیدی تاکید کرد: ما نیز این قصد و نیت را نداریم که هیات مدیره فعلی تا ابد به کار خود ادامه دهد. قطعا مایل هستیم در اولین فرصت ادامه فعالیت را به هیات مدیره جدید بسپاریم.


وی درباره طی کردن مراحل قانونی بازگشایی خانه سینما در دولت جدید افزود: معاونت سینمایی در گام اول ساختمان بهار را بازگشایی کند. از زمانی که این ساختمان در اختیار ما قرار بگیرد ما فراخوان مجمع عمومی را در مطبوعات منتشر می کنیم تا با برگزاری این مجمع انتخابات نیز برگزار شود.


رئیس هیات مدیره خانه سینما ادامه داد: بر اساس درخواست ما نیروی انتظامی از خانه سینما حفاظت می کند. طبعتا نیروی انتظامی با نامه ریاست سازمان سینمایی این ساختمان را برای برگزاری مجمع در اختیار خانه سینما قرار می دهد.


توحیدی درباره پیگیری این روند قانونی توسط هیات مدیره از حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی گفت: ما درخواست ملاقات با وی را اعلام کرده ایم و امیدواریم در اسرع وقت این شرایط فراهم شود تا بر اساس توافقات به زمان بندی مناسب برسیم. ما به حضور این دوستان در ارشاد خوش‌بین هستیم و با درایتی که از ایوبی سراغ داریم می‌دانیم که به شکل مطلوب مراحل بازگشایی خانه سینما را فراهم می کنند.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …