ایرانگرد نیوز

سرپرست گروه “آو” به افتتاحیه مرکز تئاتر اتحادیه اروپا دعوت شد


به گزارش خبرگزاری مهر، هفته نخست مهرماه 1392 گروه تئاتر گارجنیدزه لهستان میزبان افتتاحیه مرکز تئاتر اتحادیه اروپا و نیز جشن 1+ 35 سالگی تاسیس گروه تئاتری‌اش در لهستان خواهد بود.


این گروه به سرپرستی کارگردان صاحب‌نام خود ولادمیر استانیوسکی (Włodzimierz Staniewski) با تاسیس سالن ها، فضاهای اجرایی و تمرینی در روستای گارجنیدزه، از این پس به عنوان یکی از مراکز تئاتر اتحادیه اروپا به کار خود ادامه خواهد داد.


بابک مهری، سرپرست و کارگردان گروه نمایش “آو” به نمایندگی از ایران برای حضور در این جشن افتتاحیه دعوت شده است. همزمان با این افتتاحیه سمینارها و چند نمایشگاه به همراه اجرای تئاتر در گارجنیدزه برگزار خواهد شد.


چهره‌های سرشناسی در این مراسم حاضر خواهند بود که از جمله آنها یانا سیستواری کارگردان و پژوهشگر تئاتر (Yana Sistovari)، ادیت هال پژوهشگر و استاد دانشگاه هالووی (Edith Hall)، اولیور تاپلین استاد دانشگاه آکسفورد (Oliver Taplin)، داریوش کوزینسکی هیات مدیره و استاد موسسه یرژی گروتفسکی (Dariusz Kosinski)، فیونا مکینتاش کارگردان و استاد دانشگاه آکسفورد (Fiona Macintosh )، کریستف بیلاوسکی و نیز برخی از مسئولان دولتی لهستان و اروپایی هستند.

خروج از نسخه موبایل