مشکل اجرای شکیبا در شبکه ورزش گریبان “روزی روزگاری” را گرفت

به گزارش ایرانگرد نیوز، “روزی روزگاری” با محوریت گفتگوی اجتماعی با چهره‌های ورزشی به نویسندگی و تهیه کنندگی ابراهیم داروغه زاده، کارگردانی فواد صفاریان پور چند هفته‌ای است از شبکه ورزش سیما روی آنتن می‌رود.

 
نخستین قسمت از این برنامه چهارشنبه 23 مردادماه میزبان حسن روشن با اجرای شکیبا بود. دومین قسمت به علت بیماری غفور جهانی روی آنتن نرفت و 30 مردادماه مخاطبان شاهد بازپخش قسمت اول برنامه بودند. هفته گذشته 6 شهریورماه نیز منصور برزگر به برنامه آمد و در حالی که شکیبا مجری برنامه معرفی شده بود، مهدی توتونچی اجرای این قسمت را برعهده گرفت و شامگاه 13 شهریورماه در حالی سومین قسمت برنامه روانه آنتن می‌شود که غفور جهانی سلامتی خود را بازیافته اما این منصور ضابطیان است که به عنوان مجری مهمان، برنامه را اجرا می‌کند.

 
شنیده‌ها حاکی از آن است که شهرام شکیبا برای اجرای “روزی روزگاری” دچار مشکل شده است؛ چرا که او به عنوان مجری شبکه دو در کمیته مجریان سیما شناخته می‌شود و نمی‌تواند در شبکه دیگری به اجرای برنامه بپردازد.

 
شکیبا منتظر مجوز کمیته مجریان سیما

 
البته طبق معمول این موضوع دارای تبصره و موارد خاص نیز هست و هماهنگی بین مدیر شبکه‌های دو و ورزش و در نهایت کمیته مجریان سیما می‌تواند مشکل را حل کند و در صورتی که کمیته مجریان سیما تایید کند، شکیبا اجازه اجرا در شبکه ورزش و جابجایی از شبکه دو را دارد.

 
عوامل برنامه نیز در صدد رفع مشکل و بازگرداندن شکیبا تا هفته آینده هستند اما موضوع دیگری که می‌توان درباره‌اش گمانه زد، گفتگوی اخیر این مجری با یکی از رسانه‌ها در 29 مردادماه است که در آن انتقاداتی را روانه رسانه ملی کرده است و این موضوع نیز می‌تواند باعث ممنوع الکار شدن او شود.

 
شکیبا در آن گفتگو تأکید کرده بود صدا و سیما از شهرت مجریانش در هراس است و دلیل عدم حضورش در برنامه “روز از نو” را نیز برنتابیدن اجرایش توسط تلویزیون خوانده و تصریح کرده بود تلویزیون مجریانی می‌خواهد که جوک‌های توی تاکسی را برای مردم به حالت مسخره بازی تعریف کنند.
او همچنین دلیل آخرین اجرایش در تلویزیون در برنامه “ضیافت الهی” را صرفا برای پاس کردن یکی از چک‌هایش خوانده بود.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …