تشکیل ستاد هفته گردشگری در سازمان میراث فرهنگی

ImageHandler.ashx

معاون گردشگری کشور از تشکیل ستادی با عنوان ستاد برگزاری هفته گردشگری در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور خبر داد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، «دکترمنوچهر جهانیان» با اعلام این خبر گفت: با توجه به نزدیک شدن به پنجم مهر ماه و آغاز هفته گردشگری بنا بر دستور «دکتر محمد علی نجفی» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، ستادی با عنوان ستاد برگزاری هفته گردشگری و با هدف برگزاری هرچه با شکوه تر این هفته تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این ستاد کار خود را آغاز کرده است اضافه کرد: در همین راستا نخستین نشست هم اندیشی و سیاستگذاری برنامه‌های هفته گردشگری درسازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار و تصمیمات ارزشمندی با هدف برگزاری هرچه با شکوه تر هفته گردشگری در این نشست اتخاذ گردید.

 معاون گردشگری کشور با اشاره به ضرورت پرداختن به برنامه‌های مطلوب هفته گردشگری گفت: با توجه به تأکید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در تلاش هستیم تا مجموعه اهداف و برنامه‌های مربوط به هفته گردشگری را با رویکرد علمی و فرهنگی اجرا کنیم.

وی افزود: در این نشست که با حضور معاون رئیس سازمان، رئیس انجمن گردشگری علمی ایران نمایندگان بخش خصوصی، استادان و صاحب‌نظران این حوزه برگزار شد، مجموعه اهداف و برنامه‌های هفته گردشگری با توجه به عناوین روزهای این هفته و با رویکرد محتوایی مرتبط با همان روز مورد بحث و تبادل نظر اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت و مقرر شد با تشکیل کمیته‌های تخصصی گردشگری اقدامات لازم برای برگزاری باشکوه‌تر این مراسم انجام شود.

جهانیان گفت: با توجه به شعار امسال سازمان جهانی جهانگردی با عنوان «گردشگری و آب: حفاظت از آینده مشترک» و همچنین رویکرد علمی و فرهنگی در این حوزه که از سوی ریاست سازمان اعلام شد آماده برپایی مراسم هفته گردشگری است.

Check Also

برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیل‌رانی ورزش کارگری، رالی تور تفریحی، …