دستور معاون هنري براي حل مشكل تابلوي تبليغاتي جشنواره آييني سنتي/ تابلوها ديجيتال مي‌شوند

کامبیز زاهدپور مدیر روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در توضیح پایین کشیده شدن بیلبورد تبلیغاتی جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی در ضلع غربی تالار وحدت اظهار کرد: معاونت هنری با بخش‌های مختلف و غیر مرتبط طرف است. در واقع ما پنج بخش زيرمجموعه داریم که نمایش، موسیقی، تجسمی، آموزش و مد و لباس جزو آنها است که ارتباط موضوعی با هم ندارند و هر کدام دارای جشنواره و فعالیت‌های متعدد هستند.

 

وی افزود: با این حال امکانات تبلیغی ما محدود است. در این باره طی چند روز اخیر با علي مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد صحبت کردیم و قرار شد در آینده نزدیک تابلوهای تبلیغی به تابلوهای دیجیتال و ال ای دی تغییر پیدا کند تا همزمان توانایی نمایش چندین اثر تبلیغی را داشته باشد. چرا که هم تئاتری‌ها حق دارند و جشنواره آیینی و سنتی بین المللی و مهم است هم جشنواره موسیقی جوان مهم است و اهالی‌اش حق دارند. به هر حال بايد فكري به حال تبليغات جشنواره هاي همزمان بكنيم.

 

مدیر روابط عمومی معاونت هنری با بیان اینکه خدا را شکر جشنواره دیگری همزمان برگزار نمی‌شود، ادامه داد: علاوه بر این تابلو که در ضلع غربی تالار وحدت قرار دارد، تابلو ال ای دی در ضلع شرقی است که مدت‌ها خراب است و عمر آن به پیش از حضور حمید شاه آبادی برمی‌گردد که باید آن را تعویض یا تعمیر کنیم و مورد استفاده قرار دهیم.

 

زاهدپور با تأکید بر اینکه به زودی تابلو ضلع غربی به شکل تابلویی دیجیتالی و بزرگ درخواهد آمد، یادآور شد: فعلا از روز شنبه 16 شهریور، نیمی از تابلو فعلی را به جشنواره آیینی سنتی اختصاص می‌دهیم و نیم دیگر را برای جشنواره موسیقی جوان می‌گذاریم.

 

وی در پايان تصریح کرد: برای آقای مرادخانی هيچ يك از حوزه هاي زيرمجموعه معاونت هنري اولويت ندارد و به همه آنها توجه يكساني دارد و از دیدگاه او بین جشنواره آیینی سنتی و جشنواره‌های موسیقی برتری وجود ندارد؛ بلکه همه را با یک چشم می‌بیند. چنانچه از روز گذشته بر جشنواره آیینی و سنتی تاکید فراوانی داشته‌اند و به زودی نیز تابلوهای دیجیتال آماده می‌شود تا با ورود به پاییز و شدیدتر شدن فعالیت معاونت هنری تا جشنواره‌های فجر به مشکل برنخوریم.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …