مهمانی خواننده‌ها در رادیو تهران در دهه کرامت


به گزارش خبرگزاری مهر، ویژه برنامه “دهه کرامت” به مناسبت گرامیداشت این ایام از امروز ساعت 16 با حضور خواننده‌های مشهور کشور از جمله حامد زمانی، مجید اخشابی، علیرضا شهاب، رضا یزدانی، محمد معتمدی و… از شبکه رادیویی تهران روی آنتن می‌رود.


در این دهه ترانه‌های خوانندگان کشورمان که با موضوع امام رضا (ع) خوانده شده پخش اشعار آنها نیز بررسی خواهد شد. پخش مستندی درباره امام رضا (ع)، ارتباط زنده با شهر مقدس مشهد و زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) نیز در “قرار 5 عصر” هر روز ساعت پنج از این برنامه پخش می‌شود.


پخش گزارش‌هایی از جشن‌های رضوی، تشریح عملکرد دهه کرامت، روز دختر، ازدواج، نذر و… از بخش‌های ویژه برنامه‌های دهه کرامت است.


در بخش فرهنگی برنامه روزهای شنبه به تئاتر، یکشنبه سینما، دوشنبه موسیقی، سه شنبه هنرهای تجسمی، چهارشنبه ادبیات و کتاب و پنجشنبه به مرور اخبار هفته و هنرهای ایرانی اختصاص یافته است.


با توجه به این روزهای فرخنده و مبارک سعی شده با انتخاب موسیقی و موضوع های طنز و جذاب، لحظات شاد و مفرحی برای شنوندگان ایجاد شود همچنین در این برنامه درددل‌های شهروندان با زائران همراه با شعر خوانی، مدیحه سرایی و ذکر خاطرات و داستان‌های زائران از حرم مطهر امام رضا (ع) پخش و روایت می‌شود.


میثم عبدی و اسماعیل باستانی تهیه کننده، مرضیه نقدی و بشیر جعفری نیا سردبیر، آوید بزرگی و علی اکبری گوینده از دیگر عواملی هستند که با این برنامه همکاری دارند.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …