آلن تیلور در حال مذاکره برای کارگردانی “ترمیناتور” جدید

به گزارش ایرانگرد نیوز به نقل از ورایتی، ماه گذشته آلن تیلور کارگردان فیلم جدید “تور: دنیای تیره” گفته بود که بعد از پروسه طولانی تهیه و تولید این فیلم این روزها کمی خسته است. با این حال او در حال حاضر قصد دارد پروژه‌ای حتی بزرگتر را در دست بگیرد و در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم جدید “ترمیناتور” است.

 

تیلور برای کارگردانی این پروژه بزرگ که جزییاتش هنوز کاملا مخفی است، در حال مذاکره با کمپانی‌های پارامونت، اسکای دنس پروداکشنز و آناپورنا پیکچرز است.

 

تا به اینجا تنها اطلاعات موجود از فیلم “ترمیناتور 5” این است که قرار است به کلی داستان از اول آغاز روایت شود و یک سه‌گانه جدید باشد. با این حال تا زمانی که فیلم به صفحه بزرگ برسد ممکن است تمام این‌ها تغییر کند.

 

آرنولد شوارتزنگر نیز با تاکید اعلام کرده لست دوباره در این فیلم نقش خواهد داشت، با این حال هنوز معلوم نیست در چه نقشی ظاهر شود.

 

لیتا کالوگریدیس و پاتریک لوسیر فیلمنامه قسمت پنجم این داستان را نوشته‌اند و تهیه‌کنندگان امیدوار بودند بتوانند از آنگ لی برای کارگردانی فیلم استفاده کنند اما زمانی که این اتفاق نیفتاد فهرستی از کارگردانان شامل رایان جانسون و دنیس ویلنوو مطرح شدند و اکنون به نظر می‌رسد کارگردانی ماهرانه تیلور در فیلم “تور” او را به سمت این پروژه هدایت کرد.

 

فیلم جدید “ترمیناتور” باید تا ماه ژوئن 2015 به خط تهیه کمپانی اسکای نت برسد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …