پرندگان ایرانی تصویرسازى می‌شوند

به گزارش ایرانگرد نیوز، این گروه با انتشار فراخوان از تصویرگران دوستدار محیط‌ زیست دعوت به عمل می آورد تا در نخستین پیوند هنر و محیط‌زیست با محوریت پرنده‌نگاری مشارکت کنند.

 

هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی هنرى، تقویت جایگاه طبیعت در عرصه هنر، پیوند هنر و طبیعت از دریچه ای جدید و ثبت گونه‌های مختلف پرندگان توسط هنرمندان اعلام شده است.

 

هیات داوران پس از بررسی آثار ارسالی از ٢٠ تصويرگر برتر برای حضور در کارگاه های آموزشی تخصصى تئورى و عملى پرنده‌نگارى در نظر گرفته شده که به صورت رایگان است دعوت به عمل می‌آورد که پس از گذران این کارگاه‌ها و حضور در مناطق طبیعی، آثار خود را خلق کنند که این آثار در نمایشگاه به معرض تماشای علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

 

متقاضيان علاقه‌مند تا ششم مهرماه فرصت دارند چهار قطعه از نمونه آثار خود را به منظور داوری و پذیرش از طریق ایمیل به آدرس info@cpart.ir ارسال کنند. آثار خلق شده از سوی هنرمندان منتخب، یازدهم بهمن ماه در خانه هنرمندان ایران به مدت ده روز به نمایش در می‌آید.

 

این رویداد توسط گروه هنرى پيله بهشت و با حمایت انجمن فرهنگى هنرى تصویرگران، خانه هنرمندان ایران، شهرداری تهران و سازمان آگهی‌های روزنامه ایران برگزار می‌شود.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …