تیم کهکشانی‌های رادیو جوان برترین‌های فوتبال جهان را مغلوب کرد


به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقه طنز جوان بعد از ظهر روز گذشته شنبه 16 شهریور با اجرای حسن اسماعیل پور و شاهین شرافتی و با حضور محمدحسین صوفی معاون صدا در استودیوی شماره یک ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.


حمیدرضا افتخاری مدیر گروه تفریح و ورزش رادیو جوان که عهده دار برگزاری این مسابقه بود در توضیحاتی تعداد شرکت کنندگان را 1473 نفر معرفی و اظهار امیدواری کرد دور چهارم طنز جوان نیز با موضوع و شرکت کننده‌های دیگری برگزار شود.


ادامه مراسم به معرفی داوران مسابقه اختصاص پیدا کرد و امیر مهدی ژوله، بهنام تشکر و بزرگمهر حسین پور سه داور این مسابقه داور معرفی شدند.


پس از این در این برنامه که به صورت زنده از رادیو جوان پخش می‌شد، شرکت کنندگانی که به مرحله پایانی و اختتامیه رسیده بودند یک به یک با حضور پشت تریبون داستان، شعر، نمایشنامه و متن‌های طنزشان را خواندند و داوران نیز درباره هر یک از آنها نظرات خود را ارائه دادند.


در این بخش بشیر اسماعیلی، فاطمه ترسا، رها مستوفی زاده، وصال روزبهی، نیره سادات صدر، امیر عضدی، الهام شاهی، شیما جعفر زاده و فریبا زمانی از مخاطبان رادیو جوان و شرکت کنندگانی بودند که یک به یک آثارشان را قرائت کرده و داوران آنها را مورد ارزیابی قرار دادند.


در بخش دیگری از مراسم عرشیا اسماعیل پور به خوانندگی یک قطعه کوتاه درباره رادیو جوان پرداخت و از عوامل برنامه “توپ” که هشت سال است از رادیو جوان روی آنتن می‌رود و میزبانی این مسابقه را نیز برعهده داشته، تقدیر به عمل آمد.


مهدی استاداحمد، شاهین شرافتی و شکوفه موسوی نویسنده، گوینده و سردبیر این برنامه بودند که با حضور صوفی معاون صدا و رضا رویگری بازیگر و خواننده از آنها تقدیر شد. موسوی در این بخش اعلام کرد با پایان شهریور ماه عوامل “توپ” این برنامه را پس از هشت سال تحویل می‌دهند.


در پایان پس از مشورت داوران، فریبا زمانی، وصال روزبهی و بشیر اسماعیلی به ترتیب نفرات برگزیده اول تا سوم این مسابقه معرفی شده و توسط صوفی، رویگری، بهنام احمدپور مبارکه مدیر رادیو جوان و داوران تقدیر شدند.


حاشیه‌ها:


* برنامه با 40 دقیقه تاخیر آغاز شد.


* در معرفی داوران تأکید شد ژوله یکی از نویسندگان “شب‌های برره”، بهنام تشکر یک استقلالی و بزرگمهر حسین پور سردبیر چلچراغ است.


* تشکر در ابتدای حرف‌هایش گفت: از استادانی که اینجا نشسته‌اند عذرخواهی می‌کنم. در حضور استاد رضا رویگری داوری کردن بسیار سخت است. امیدوارم کم و کاستی‌ها را به استادی خودشان ببخشند.


* او البته از آنجایی که یک استقلالی معرفی شده بود و درباره شهرآورد هم اظهار نظر کرده و آن را نچسب خوانده بود، پس از خواندن اولین اثر با عنوان “تذکره در احوالات علی پروین” به شوخی گفت: من چون استقلالی هستم درباره این متن نظری ندارم!


* داوران در مواجهه با آثار شرکت کنندگان عموما دو نظر مشابه داشتند، تعدادی از شرکت کنندگان متن خوبی نوشته بودند اما آن را خیلی بد می‌خواندند، برخی هم متن چندان قابل توجهی نداشتند اما برای درست خواندن آن تلاش می‌کردند. درباره گروه اول ژوله خطاب به یکی از شرکت کنندگان گفت: شما متنتان را نخواندید بلکه از روی آن راه رفتید و رد شدید.


* شوخی‌های تشکر درباره استقلال و پرسپولیس ادامه داشت و او در بخشی از مراسم که همه پرسپولیسی‌ها دست می‌زدند رده تیم آبی‌ها در فیفا را دو رقمی و رده تیم قرمزها را سه رقمی معرفی کرد و گفت: اخیرا پیامکی برایم آمد که فکر کردم شارژ تلفن است، اما وقتی به آن دقت کردم، متوجه شدم رده‌بندی پرسپولیس در فیفا است.


* گزارشگری مسابقه فوتبال تیم کهکشانی‌های رادیو جوان با تیم دیگری که بازیکنانی چون مارادونا، مسی و… داشت یکی از بخش‌های طنز مراسم اختتامیه بود که در آن تیم رادیو جوان با گل احمدپور به تیم حریف غلبه کرد.


 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …