فلاحی از داخل عروسک کنسرت خود را شروع کرد/ یک اجرای خوب با دکوری متفاوت

به گزارش ایرانگرد نیوز، در ادامه برگزارش کنسرت بزرگ مازیار فلاحی شامگاه 16 شهریورماه وی به همراه گروه‌اش در دو سانس قطعات آلبوم “لعنت به من” را برای مخاطبان خود اجرا کرد. سانس اول این کنسرت با 15 دقیقه تاخیر در ساعت 18:15 دقیقه آغاز شد. دکور به گونه ای طراحی شده بود که عنوان آلبوم “لعنت به من” در بالای صحنه دیده می شد که در میان آن عکس جدید مازیار فلاحی که روی جلد آلبوم هم قرار دارد، در کنار عنوان دیده می شد.
اولین قطعه “مترسک” نام داشت که در ابتدا صحنه به صورت یک جالیز طراحی شده بود و در وسط آن یک عروسک مترسک قرار داشت. پس از شروع این قطعه، مازیار فلاحی که در داخل عروسک قرار گرفته بود روبند خود را برداشت و این حرکت وی با استقبال زیادی روبرو شد. در ادامه قطعات “لعنت به من”، “برای باران”، “مقصر”، “یلدا”، “هوات خوبه”، “قربون مست نگاهت”، “یه روز صافی یه روز ابری”، “بدرقه”، “عاشقونه” و ” آخرین نفس”،”عکس یادگاری” و “پدر” به ترتیب توسط مازیار فلاحی اجرا شد.
همچنین در میان اجرای این قطعات فلاحی به معرفی گروه خود پرداخت که البته هر کدام به طور مجزا با ساز خود قطعه ای را اجرا کردند. سانس اول به دلیل همزمانی با اذان مغرب برای لحظاتی متوقف شد و پس از آن فلاحی سه قطعه پایانی آلبوم را برای مخاطبان اجرا کرد. همچنین قطعه “قلب یخی” دوبار اجرا شد که به دلیل استقبال مخاطبین این امر صورت گرفت. به درخواست شرکت برگزار کننده “آوای فرهور” مخاطبان با ارسال یک پیامک می توانستند قطعه مورد علاقه خود را انتخاب کنند، که در پایان “قربون مست نگاهت” در رتبه اول قرار گرفت.

 
حضور گشت ارشاد در مقابل سالن کنفرانسهای برج میلاد مانع از حضور برخی از مراجعه کنندگان با پوشش نامناسب به داخل مکان برگزاری کنسرت مازیار فلاحی شد.

 
 
 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …