مشاور رییس سازمان و مدیرکل حوزه ریاست سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری منصوب شد.

مشاور رییس سازمان و مدیرکل حوزه ریاست سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری منصوب شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری محمدعلی نجفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری با صدور حکمی “علیرضا تابش” را به عنوان مشاور رییس و مدیرکل حوزه ریاست و دبیر شورای معاونان منصوب کرد.

در حکم نجفی برای تابش آمده است:

“نظر به شایستگی،تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مشاور رییس سازمان و مدیرکل حوزه ریاست و دبیر شورای معاونان منصوب می شوید.

با عنایت به گستردگی و فرابخشی بودن فعالیت های سازمان و نقش موثر و جایگاه خطیر حوزه ریاست، انتظار می رود؛ با حسن تدبیر و برقراری ارتباط منسجم و موثر با مدیران و کارکنان محترم، سعی خود را در جهت تمشیت صحیح امور، ارتقای سطح کیفی فعالیت های دفتر، افزایش بهره وری مجموعه و ارائه گزارش های به هنگام، پیگیری دستورات و مصوبات، تنظیم و تنسیق فعالیت های مرتبط با سازمان و برقراری ارتباط موثر و پویا با مراجعان و جلب رضایت آنها به کار گیرید و با ارائه مشاوره و پیشنهادهای سازنده  به اینجانب سازمان را در رسیدن به اهداف یاری نمایید.

اطمینان دارم در اجرای وظایف محوله از همکاری همه معاونان، مدیران کل ستادی ، استانی و شرکت های وابسته، کارشناسان و همکاران محترم برخوردار خواهید بود.

امید است در خدمت به فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.”

علی رضا تابش پیش از این مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل حوزه وزارتی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بوده است.

گفتنی است آخرین سمت تابش مدیر هماهنگی امور یادمان های روسای جمهور در سازمان اسناد و کتابخانه ملی بوده است.

از دیگر سوابق تابش می توان به مدیر موزه و یادمان ریاست جمهوری، مشاور رییس موزه ملی قرآن کریم، مشاور رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، عضو هیات نظارت بر انجمن دوستدار میراث فرهنگی و عضو هیات امنای انجمن سینمای جوانان ایران اشاره کرد.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …